Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iPad czy laptop?

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
42 odpowiedzi w tym temacie

#1 Sqewrty

Sqewrty
  • 3 postów

Napisano 20 listopada 2010 - 23:56

Witam Panowie, a może są tu i Panie?:) Jak tak to miło, ale dobrze przechodzę do sedna sprawy. Jestem studentką na drugim roku studiów, studiuję za granicą. Stanęłam przed wyborem kupna mini netbooka a iPadem. Nie interesują mnie żadne ramy, jakieś super pojemności, giga czy inne duperele 8-) Jestem kobietą, która potrzebuje laptopa ew. super technologicznego tabletu, który zastąpi mi zeszyt, umili czas podczas długich podróż (np wakacje) bądź pozwoli na swobodne surfowanie po necie. Również chodzi mi o to, bym w szybki sposób mogła pokazać notatki profesorowi i jak mniemam iPad ma jakiś program do pisania dokumentów? Prócz iPadów i iPhone nigdy nie korzystałam z innych dzieł Apple, więc proszę o wyrozumiałość :)

#2 bartg

bartg
  • 259 postów
  • SkądSosnowiec

Napisano 21 listopada 2010 - 00:16

Do takich zastosowań jakich piszesz iPad będzie w sam raz. Z netbookiem byś się niepotrzebnie męczyła :)

#3 tuniu

tuniu
  • 139 postów
  • SkądLondon, UK

Napisano 21 listopada 2010 - 00:37

iPad

#4 narkoman

narkoman
  • 4 360 postów
  • SkądBydgoszcz

Napisano 21 listopada 2010 - 00:39

Jeżeli korzystałaś z iPada i iPhone to znasz ich już możliwości i ograniczenia - sama już musisz wiedzieć, czy iPad wystarczy Ci do wszystkiego, nie możemy przecież podjąć decyzji za Ciebie. Programy do pisania dokumentów oczywiście są dostępne, w AppStore lub też online od google np. Znajdziesz na pewno coś dla siebie. Z tego co piszesz można jednak wnioskować, że Ci iPad wystarczy.

#5 shog

shog
  • 669 postów
  • SkądOlsztyn

Napisano 21 listopada 2010 - 01:09

Podzielam zdanie narkomana, też wybrałbym iPada.

#6 Paweł Hać

Paweł Hać

iMagazine.pl Team

• 3 177 postów

Napisano 21 listopada 2010 - 01:09