
Program do javy
#26
Napisano 17 października 2010 - 16:34
#27
Napisano 17 października 2010 - 16:38
#28
Napisano 17 października 2010 - 16:42
#29
Napisano 17 października 2010 - 17:16
using namespace std;
i lepiej < iostream > bez .h
naprawdę - korzystałbyś z XCode nie miałbyś problemów - tam od razu template to:
#include < iostream > int main (int argc, char * const argv[]) { // insert code here... std::cout << "Hello, World!\n"; return 0; }
można też zrobić
#include < iostream > using namespace std; int main (int argc, char * const argv[]) { // insert code here... cout << "Hello, World!\n"; return 0; }
poza tym - nie powinieneś wybrać C++ main file?
#30
Napisano 17 października 2010 - 17:27

#31
Napisano 17 października 2010 - 17:45
secundo - założyć darmowe konto żaden problem przecież.
#32
Napisano 17 października 2010 - 17:52
#33
Napisano 17 października 2010 - 18:00
Screen shot 2010-10-17 at 18.57.04.png
Screen shot 2010-10-17 at 18.57.11.png
pisać możesz sobie w czym chcesz. nawet w text edicie
ale gcc się przyda.
najłatwiej zainstalować razem z XCode
#34
Napisano 17 października 2010 - 18:29

Tu znów jest coś nie tak a wszystko niby dobrze zrobiłem..
Sory że zawracam tak głowę.
Dzięki za pomoc i pozdrawiam
#35
Napisano 17 października 2010 - 18:30
#36
Napisano 17 października 2010 - 18:34
Zrobiłem coś takiego i niby jest dobrze ale gdy naciskam Run to żaden napis mi się nie pokazuje
#include
int main(int argc, char *argv[]) //argc
{
cout << "Program xD \n Pierwszy program" ;
}
Pozdrawiam
#37
Napisano 17 października 2010 - 18:52
Screen shot 2010-10-17 at 19.51.27.png
faktycznie - sypie błędami na kilometr.
pomijając fakt że XCode ci utworzył gotowy szablon.
noż człowieku, z takim podejściem to naprawdę ci będzie ciężko.
#38
Napisano 17 października 2010 - 18:52
#39
Napisano 17 października 2010 - 18:54
#40
Napisano 17 października 2010 - 18:58
uczyć się podstaw na obiektówce? bez sensu.
stopniowo.
kolegę przerasta wartość zwracanej funkcji, a ty chcesz żeby się obiektami zajmował?
ja ma cokolwiek stworzyć bez jakichkolwiek podstaw?
a do ogarnięcia pętli, składni i myślenia obiektówka to armata na muchę.
nic nie napiszesz obiektowo, jeżeli nie potrafisz strukturalnie nic napisać, nawet najprostszej pętli czy funkcji.
chciałbyś dzieci od razu całkowania uczyć. powoli, od podstaw.
#41
Napisano 17 października 2010 - 19:02

#42
Napisano 17 października 2010 - 19:08
#43
Napisano 17 października 2010 - 19:25
#44
Napisano 17 października 2010 - 20:07

Teraz zrobiłem coś takiego:
class Mnożenie
{
public static void main(String [] args)
{
int a = 0;
int b = 0;
String s;
byte [] buf = new byte[255];
System.out.println("Podaj liczbe a:");
try
{
System.in.read(buf);
s = new String(buf);
s = s.trim();
a = Integer.parseInt(s);
}
catch ( Exception e )
{
System.err.println(e.toString());
}
System.out.println("Podaj liczbe b:");
try
{
System.in.read(buf);
s = new String(buf);
s = s.trim();
b = Integer.parseInt(s);
}
catch ( Exception e )
{
System.err.println(e.toString());
}
System.out.println("wynik mnożenia");
System.out.println(a*;
System.exit(0);
}
}
Dzięki za pomoc i pozdrawiam.
#45
Napisano 17 października 2010 - 21:05
trudniejsze - pojęcie względne. bardziej skomplikowane - to fakt.Widzisz, mowisz ze obiekty sa trudniejsze niz strukturalne, bo uczyles sie od strukturalnego. A wlasnie jest odwrotnie. Obiekty sa generalnie najprostsze, bo programowanie obiektowe stara sie odwzorowywac myslenie w swiecie rzeczywistym. Dlatego jesli ktos jest swiezy, najszybciej zalapie obiektowke bez tej calej zbednej reszty. Najszybciej nauczy sie programowac, jesli bedzie przy pisaniu programu myslal tak, jak mysli na co dzien.
trzeba zapoznać się z większą ilością zasad, zależności, etc.
nie ma żadnej zbędnej reszty. bez umiejętności podstawowych nie napiszesz nic obiektowo.
czy takie np. pętle są obiektowe?
algorytmy - czy one są obiektowe?
nie.
szybciej napisze program - pewnie tak
nauczy się programować - niekoniecznie. szczerze wątpię. błąd z deklaracją funkcji go przerósł, a ma się zajmować obiektami? no weź.
to tak jakby zamiast fizyki newtonowskiej od razu uczyć fizyki relatywistycznej.
podstawy najpierw, bardziej zaawansowane rzeczy - potem.
jak ma się nauczyć zamykać rzeczy w klasy, skoro nie potrafi napisać funkcji?
#46
Napisano 20 października 2010 - 17:13
Czekaj, coś mi się przywidziało. Czy ja widzę w nazwie klasy polskie litery? ;oJava jest bardziej prosta i przyjazna
w BlueJ się przyjemnie i łatwo robi...
Teraz zrobiłem coś takiego:
Dzięki za pomoc i pozdrawiam.
#47
Napisano 22 października 2010 - 06:46
Czekaj, coś mi się przywidziało. Czy ja widzę w nazwie klasy polskie litery? ;o
Tak i wszystko ładnie śmiga

Pozdrawiam
#48
Napisano 22 października 2010 - 12:07
#49
Napisano 22 października 2010 - 20:36
Eh. Nigdy nie zapomne pierwszych zajec z fizyki 2 na polibudzie. "Wszystko, czego panstwo nauczyli sie w szkole i na poprzedniej fizyce, to nieprawda. Dzis zaczynamy zupelnie od nowa - od fizyki relatywistycznej".to tak jakby zamiast fizyki newtonowskiej od razu uczyć fizyki relatywistycznej.

W nazwie klasy "ż" ale w printlinie juz ma "liczbe", nie "liczbę". Co za brak konsekwencji w tej nadgorliwosci ;]
#50
Napisano 22 października 2010 - 20:59
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych