Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Przeniesienie konta z AppStore US do AppStore PL


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
108 odpowiedzi w tym temacie

#76 adatar

adatar
  • 41 postów
  • SkądWęgorzewo

Napisano 27 listopada 2011 - 12:44

wcześniej na forum gdzieś przeczytałem, czy nawet jest podane w oficjalnej informacji od Apple, że po przeniesieniu konta, ponownie pobrane aplikacje nie będą widoczne w zakładce purchased. musisz pamiętać, jakie pobrałeś

#77 vonProteus

vonProteus
  • 53 postów

Napisano 08 grudnia 2011 - 22:46

Właśnie zmieniłem konto (z us na pl) i nie jestem zadowolony wycięło mi cala historie kupionych aplikacji nie tylko na iPhone ale także na Mac bardzo nie fajne będę do nich dzwonił jutro jak to jest, bardzo nie podoba mi się to napisze jeszcze coś po rozmowie telefonicznej

#78 devlin108

devlin108
  • 280 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 09 grudnia 2011 - 12:32

@vonProteus A wybierz jakąś darmową aplikację lub taką z 0,79€, usuń ją z iTunes a potem wyszukaj w AppStore i kup ponownie. U mnie była informacja, że już tę aplikację zakupiłem i mam prawo do darmowego update. Z konta nic nie pobierało w przypadku aplikacji płatnych. Z Mac AppStore nie próbowałem, bo kupowałem już na polskim koncie.

#79 vonProteus

vonProteus
  • 53 postów

Napisano 09 grudnia 2011 - 18:46

trochę spanikowałem bo zniknęły mi wszystkie app z Purchased jak pobieram je jeszcze raz to nie place ale nie pojawiają się w Purchased i nie mogę nic zupdatowac bo jak w iTunesie pisze mi Apps (12) to jak kliknę update to mnie przenosi na pusta stronę

#80 FishBB

FishBB
  • 1 244 postów
  • SkądPOLAND

Napisano 10 grudnia 2011 - 10:58

trochę spanikowałem bo zniknęły mi wszystkie app z Purchased
jak pobieram je jeszcze raz to nie place ale nie pojawiają się w Purchased i nie mogę nic zupdatowac bo jak w iTunesie pisze mi Apps (12) to jak kliknę update to mnie przenosi na pusta stronę

miałem tak samo, wróciłem na US. Kupuje taniej i nie mam problemow.

#81 devlin108

devlin108
  • 280 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 10 grudnia 2011 - 22:37

miałem tak samo, wróciłem na US. Kupuje taniej i nie mam problemow.


A jak to zrobiłeś bez podawania karty kredytowej?

#82 vonProteus

vonProteus
  • 53 postów

Napisano 11 grudnia 2011 - 10:26

okazuje się ze apple pobiera pieniądze za aplikacje które mówi ze są za darmo (te które się już kupiło) tylko są u nich w takim tajnym portfelu (chyba) w czasie kiedy pobierałem ponowie iLife z MAS dostałem na koncie próbę pobrania pieniędzy z konta (nie udaną, limit mam ustawiony na 0) ale pobrało

#83 FishBB

FishBB
  • 1 244 postów
  • SkądPOLAND

Napisano 11 grudnia 2011 - 14:08

właśnie, wiesz co musiałem kombinować z tą kartą kredytową, teraz dokładnie nie pamiętam co robiłem, ale w końcu miałem możliwość wybrania 'None' Spróbuj na stronie apple zmienić informacje do swojego konta, nie poprzez iTunes a bezpośrednio na stronie. Pamiętam że własnie tam coś grzebałem.

#84 elprezesso

elprezesso
  • 439 postów
  • SkądŁódź

Napisano 11 grudnia 2011 - 15:01

kiedyś sam się zastanawiałem nad zmianą konta, lecz po rozmowach z konsultantem, zrezygnowałem. Powód bł prosty, aplikacje kupujesz dla danego konta, ale również kraju i po zmianie kraju tracisz możliwość update'u.

#85 FishBB

FishBB
  • 1 244 postów
  • SkądPOLAND

Napisano 11 grudnia 2011 - 15:05

zresztą co za różnica czy jesteśmy w US czy PL, w US nawet ceny niższe zauważyłem. Szkoda tylko że nie dają możliwości łączenia kont, mogli by nad tym w końcu popracować, albo żeby można było zmigrować konto na @me.com

#86 pawel_manu

pawel_manu
  • 17 postów
  • SkądWarsaw, Poland, Poland

Napisano 17 stycznia 2012 - 22:59

Dorzuce do wątku.
Taka jest odpowiedź via Express Lane od Apple na moje pytanie o przenosiny:

"Before you change the country in your account, please note the following:

1) If you have any store credit, you will need to use the credit before you can change countries in your account. ( as I see your account you have xxx,xx € left with your account and you need to clear it before changing the country, or permit us to remove it from your account and it will not be returned to your account)

2) You will need to download all purchased content before changing countries. In addition, rented items must be past their 30 day expiration in order to change countries. For more information on rentals, please visit:

iTunes Store: Movie rental frequently asked questions (FAQ)
[url=http://support.apple.com/kb/HT1657]iTunes Store: Movie rental frequently asked questions (FAQ)[/url]

3) You will be asked to provide a payment method, such as a credit card or debit card associated with a valid billing address in the new country. An iTunes Store Gift Card issued in the new country is also an acceptable payment method. You will not be able to change your account's country without providing one of these methods of payment.

4) Content purchased from the iTunes Store is country-specific. If you wish to upgrade any of your iTunes Store content to iTunes Plus, you'll need to do so before you change the country associated with your account. The content you purchased while your account was set to the previous country will not be eligible for upgrade once you have changed countries.

5) When you change countries, you will no longer receive application update notifications in iTunes for the apps you purchased in your original country. However, you will still receive update notifications on your iOS device for any applications installed on that device. In addition, you will be able to download previously purchased applications again for free if they are present on your new country's store. You will not be charged and the download will not appear on your Purchased page. If a previously purchased application is not available in your new country, you will not be able to download it again for free."

Szkoda :(

#87 bart7

bart7
  • 1 postów

Napisano 04 maja 2012 - 12:38

Jak zmienić/dodać kraj iTunes żeby zachować zakupy?

Szukam i widzę, że to jest problematyczne - więc poproszę o pomoc. Od zawsze mam konto w amerykańskim iTunes, ale chciałbym zacząć płacić polską kartą a nie przez gift cards.

Ponoć po zmianie kraju konta iTunes znikają wszystkie zakupione aplikacje w zakładce „Purchased”. Wciąż można je pobrać za darmo, klikając „Buy” na stronie danej aplikacji, ale nie chciałbym tracić listy setek już zakupionych aplikacji w jednym, wygodnym miejscu.

W jaki sposób zmienić kraj konta iTunes żeby nie utracić listy zakupionych aplikacji?

Ewentualnie czy mając autoryzowane dwa konta iTunes oba są traktowane równorzędnie (i w zakładce „Purchased” są połączone zakupy z nich obu, wyświetlane jednocześnie), czy może trzeba się jakoś przełączać żeby widzieć zakupy raz z jednego raz z drugiego?

Proszę o jakieś info i pomoc - jak mam zmienić kraj na Polski bez utraty listy zakupów. Dzięki serdeczne!

Przeniosłem do właściwego wątku, plmax.

#88 Roberto

Roberto
  • 13 752 postów
  • SkądWrocław

Napisano 04 maja 2012 - 12:51

Nie da się.
Listę zakupów nadal będziesz posiadać w swoim koncie w iTunes, ale tak to nie ma jak.

Trzeba przełączać.

Zdanie rozpoczynamy wielką literą.
Przeczytaj koniecznie TO.
plmax



#89 Pestqa

Pestqa
  • 10 postów

Napisano 04 maja 2012 - 22:46

(…) Powiedz mi jeszcze tylko jedną rzecz bo zauważyłem w iTunes, że mogę dowolnie zmieniać kraj pochodzenia z Polskiego na Amerykański. Jak zmienię na amerykański i wpiszę kod z karty zdrapki i kupię np. iMovie to gdy przełączę konto znów na Polskie to znikną programy i dolary czy nic się nie stanie ? hmm nie wiem też jaki jest sens potem wracać na Polskie konto czy to w ogóle coś zmienia, ale tak tylko pytam z czystej ciekawości.

Przeniosłem do właściwego wątku, plmax.

#90 eualex

eualex
  • 2 097 postów

Napisano 04 maja 2012 - 23:02

(...) Powiedz mi jeszcze tylko jedną rzecz bo zauważyłem w iTunes, że mogę dowolnie zmieniać kraj pochodzenia z Polskiego na Amerykański.

Było już o tym na forum w różnych wątkach, aby jednoznacznie rozwiać Twoje wątpliwości: kraj można łatwo zmieniać posiadając jako formę płatności: kartę (debetową, kredytkową, etc) z danego kraju (np. polską i ze stanów zjednoczonych).

Jak zmienię na amerykański i wpiszę kod z karty zdrapki i kupię np. iMovie to gdy przełączę konto znów na Polskie to znikną programy i dolary czy nic się nie stanie ? hmm nie wiem też jaki jest sens potem wracać na Polskie konto czy to w ogóle coś zmienia, ale tak tylko pytam z czystej ciekawości.

Gdy korzystasz ze sklepu USA i masz na nim jakiekolwiek środki z doładowania Gift Card - nie zmienisz kraju - odsyłam do wątku: http://myapple.pl/ip...upominkowa.html. Gdy zmienisz kraj - aplikacje możesz używać nadal - a aby dokonać aktualizacji należy pobrać ją ponownie z polskiego sklepu (już nie płacąc drugi raz). Czy warto wracać to kwestia subiektywna - powinieneś sam odpowiedzieć sobie na to pytanie - w zależności od Twoich wymagań/oczekiwań/potrzeb. Wg mnie nie ma sensu, ja niestety mam konto PL. Choć każde z rozwiązań ma swoje plusy i minusy.

#91 Riddle

Riddle
  • 1 631 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 01 czerwca 2012 - 06:48

Mam pytanie, co dzieje się z zakupionymi wcześniej aplikacjami po zmianie konta US na PL?

Przeniosłem do właściwego wątku, plmax.

#92 Roberto

Roberto
  • 13 752 postów
  • SkądWrocław

Napisano 01 czerwca 2012 - 11:28

Nic. Są. Tylko w iTunes nie widać ich updatów (są oznaczone w liczniku, ale nie w widoku do ściągnięcia) - oprócz tego nic się nie zmienia. Pod iOSem updaty normalnie są widoczne. No chyba że program nie jest w PL App Store, to wtedy updatu nie uświadczysz raczej.

#93 zibi27

zibi27
  • 174 postów
  • SkądGdynia/vernon/fr

Napisano 06 czerwca 2012 - 09:50

Nic. Są.
Tylko w iTunes nie widać ich updatów (są oznaczone w liczniku, ale nie w widoku do ściągnięcia) - oprócz tego nic się nie zmienia. Pod iOSem updaty normalnie są widoczne.
No chyba że program nie jest w PL App Store, to wtedy updatu nie uświadczysz raczej.

Ja chcialem sie zapytac jak odzyskac programy ktore sie nie updat-ują figuruje w liczniku,dla wyjasnienia dodam ze od poczatku mam konto we Francuskim AppStore i z reguly z niego korzystam .
w zeszłym roku kilka razy przeszedłem na Polski przy tym samym ID Apple ,ale teraz jest to nie możliwe ???mam kilka programów miedzy innymi nawigon *89euro, pakiet iWork PO 7,99 euro za każdy element,. ale w strefie zakupów AppStore nie figurują,chciałbym wymienić sprzęt na nowszy tzn aktualny MBA i obawiam się ze będę musiał ponownie kupować to co już raz kupiłem?a może jest sposób żeby odzyskać w inny sposób raz zakupione programy,wprawdzie archiwizuje na i Cloud iphone-a i i-pada ale czy to wystarczy przy zmianie na nowsze tzn. przywrócenie na nowych urządzeniach?
pozdrawiam

#94 Roberto

Roberto
  • 13 752 postów
  • SkądWrocław

Napisano 06 czerwca 2012 - 15:27

Po prostu je pobrać, skoro są dostępne w sklepie. Wyskoczy info, że za nie płaciłeś i tyle.

#95 zibi27

zibi27
  • 174 postów
  • SkądGdynia/vernon/fr

Napisano 07 czerwca 2012 - 07:49

Niestety każe kolejny raz płacić, a to jakos mnie nie grzeje, stąd moje pytanie?

#96 Roberto

Roberto
  • 13 752 postów
  • SkądWrocław

Napisano 09 czerwca 2012 - 22:50

Ech. To sprawdź na jakiejś aplikacji za 0.99$ skoro tak nie wierzysz. Wyskoczy, że kupiłeś wcześniej i tyle. Jak zwykle. Tylko musisz potwierdzić, że chcesz ściągnąć.

#97 Przybysz_tcz

Przybysz_tcz
  • 114 postów
  • SkądTczew

Napisano 15 czerwca 2012 - 14:52

Trochę odświeżę, czy samo zmienienie regionu (przez kliknięcie w flagę itd.) już zmienia konto na USA? Chce zakupić gift card a nie chce mieć dwóch kont

#98 Roberto

Roberto
  • 13 752 postów
  • SkądWrocław

Napisano 15 czerwca 2012 - 19:20

Nie, samo zmienienie sklepu to nie zmiana sklepu w którym znajduje się konto.

Zdanie rozpoczynamy wielką literą.
Przeczytaj koniecznie TO.
plmax



#99 Pat Radomski

Pat Radomski
  • 701 postów
  • SkądKalisz

Napisano 22 czerwca 2012 - 13:44

Witam, podłączyłem dziś karte kredytową do Polskiego Apple ID. Próbowałem kupić aplikacje i na iPadzie wyskoczył mi ten komunikat spróbowałem w iTunes na laptopie, wszystko ładnie się sciągneło, ale na iPadzie nadal to samo. Sądzę, że to przez to, że wcześniej używałem US Apple ID (inne konto). W ustawieniach format regionu: Polska. Co teraz powinienem zrobić?

#100 OleYek

OleYek

  • 17 478 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 24 czerwca 2012 - 19:08

Niestety nie widać o jaki komunikat Ci chodzi...




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych