Przeniesienie konta z AppStore US do AppStore PL
#51
Napisano 29 września 2011 - 16:59
#52
Napisano 29 września 2011 - 20:45
#53
Napisano 29 września 2011 - 20:51
#54
Napisano 29 września 2011 - 21:09
#55
Napisano 30 września 2011 - 15:28
#56
Napisano 30 września 2011 - 20:59
#57
Napisano 30 września 2011 - 21:03
#58
Napisano 30 września 2011 - 22:29
#59
Napisano 01 października 2011 - 08:07
#60
Napisano 01 października 2011 - 17:58
#61
Napisano 02 października 2011 - 20:48
Może usuń aplikację z biblioteki i ponownie pobierz? Ja w międzyczasie jeszcze adres e-mail zmieniłem, więc tym bardziej powinienem mieć problemy, a nie mam
Davvido, dzięki, zadziałało Wystarczyło zrobić jak mówiłeś - usunąć i pobrać ponownie, nawet z płatnymi aplikacjami
#62
Napisano 09 października 2011 - 15:27
#63
Napisano 09 października 2011 - 16:02
Czy ktoś ma pomysł jak mam pozbyć się 31 centów z konta? Chcę przenieść je z amerykańskiego na polskie, a wyskakuje mi że nie mogę mieć żadnych środków.
Wysyłasz maila do supportu żeby ci konto wyczyścili
#64
Napisano 12 października 2011 - 13:49
#65
Napisano 28 października 2011 - 10:31
#66
Napisano 30 października 2011 - 11:21
#67
Napisano 31 października 2011 - 16:05
#68
Napisano 02 listopada 2011 - 14:57
#69
Napisano 05 listopada 2011 - 09:15
#70
Napisano 05 listopada 2011 - 09:35
Napisałem wczoraj maila do obsługi Apple o usunięcie środków na koncie ( 0.06 $). Dostałem po północy mail od miłej pani z konsekwencjami wiąrzącymi się z wyczyszczeniem konta. Od odpowiedzi, którą napisałem o 9 rano, nic się nie ruszyło; totalny brak reakcji. Napisać raz jeszcze przez Express Line, czy poczekać do wieczora ? Jestem dosyć zirytowany jak czytam, że innym użytkownikom zajęło to notabene 4 godziny...
Miałem tak samo. Zgłosiłem prośbę o wyczyszczenie konta i dostałem zapewnienie, że już jest czysto co było nie prawdą. Po ponownej prośbie dostałem informację, że muszę czekać do 5 dni roboczych. Oczywiście po tym czasie środki na koncie dalej były. Dopiero po trzeciej prośbie konto zostało wyczyszczone. Oczywiście obsługa zawsze była super uprzejma.
---------- Wpis dodano o 11:35 ---------- Poprzedni wpis dodano o 11:16 ----------
nadal nie wiem czy mogę przenieśc konto US do PL, nie chcę stracić wszystkiego. Co z muzyką i aplikacjami? Na początku były problemy z aktualizacjami po przeniesieniu US do PL, jak jest teraz?
Można przenosić. Nic się nie traci jeśli masz zsynchronizowane rzeczy na macu. Jedynie zakłada purchased zostaje wyczyszczona ale apki uaktualniają się normalnie. Jedyny problem z apkami, których nie ma w polskim sklepie. One nie będą się aktualizować. Można też pobierać ponownie zakupione wcześniej programy z app store i nic się nie płaci.
#71
Napisano 07 listopada 2011 - 19:53
chciałem przenieść z powrotem konto do US ale nie mogę bo karta kredytowa przypisana jest do PL a nie mogę wybrać opcji None przy płatnościach, ktoś ma jakies pomysły?Przeniosłem konto US do PL i straciłem chyba wszystkie aplikacje. Zakładka Purchased jest pusta, wchodzę w aplikacje w iTunes i pokazuje że mam 2 aktualizacje, ale gdy chce je pobrać to wyskakuje że dla tego apple ID nie ma żadnych aktualizacji.
Ktoś miał taki problem? Mogę z powrotem przenieść do US i będzie działać?
#72
Napisano 09 listopada 2011 - 15:08
#73
Napisano 16 listopada 2011 - 14:30
#74
Napisano 16 listopada 2011 - 20:11
#75
Napisano 24 listopada 2011 - 13:19
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych