Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Przeniesienie konta z AppStore US do AppStore PL


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
108 odpowiedzi w tym temacie

#51 Acidov

Acidov
  • 287 postów

Napisano 29 września 2011 - 16:59

dołączę się do pytań o polski iTunes Music Store. Napisałem maila do Apple żeby zresetowali mi fundusze na amerykańskim koncie, tak bym mógł dokonać migracji na konto polskie. Po kilku godzinach środki zostały zresetowane, mogę już dokonać migracji ale w mailu od Apple dostałem takie oto ostrzeżenie: "The content from the App Store and the Mac App Store is also country-specific. If you wish to upgrade any of your applications, please do so before changing countries. After you change countries, you won't be able to upgrade the applications you purchased while your account was set to the previous country." Czy "upgrade" to to samo co "update" i czy to oznacza, że nie bede mogl aktualizowac aplikacji zakupionych na amerykanskim koncie?

#52 Acidov

Acidov
  • 287 postów

Napisano 29 września 2011 - 20:45

nikt mi nie pomógł więc sam sobie pomogłem a może przy okazji pomogę też innym: "When you change countries, you will no longer receive app update notifications on your iOS device or in iTunes for the apps you purchased in your original country. However, you will still be able to download those applications again for free if they are present on your new country's store (even if they are updated). You will not be charged and the download will not appear on your Purchased page. If the app is not available in your new country, you will not be able to download it again."

#53 m@rcinek

m@rcinek
  • 378 postów

Napisano 29 września 2011 - 20:51

Czyli nie ma sensu przenosić aplikacji, poprostu co jakiś czas zalogować się do konta us i pobrać aktualizacje.

#54 Acidov

Acidov
  • 287 postów

Napisano 29 września 2011 - 21:09

ale odpowiedz dotyczyla zamiany konta amerykanskiego na polskie, bez tworzenia drugiego konta. z odpowiedzi jasno wynika, że najsensowniej usunac zakupione aplikacje, pobrac je jeszcze raz (tym razem za darmo) juz z polskiego (przeksztalconego) konta i wszystko bedzie smigac. chyba ze komus zalezy na pozostawieniu sobie amerykanskiego konta.

#55 FishBB

FishBB
  • 1 244 postów
  • SkądPOLAND

Napisano 30 września 2011 - 15:28

Acidov czyli chyba nie ma sensu jednak migrować US na PL, tylko mieć nadal drugie konto. Za dużo utrudnień według mnie.. Chyba że wszystko juz zrobiłeś i działa Ci bez problemu konto? Zmigrowałeś US na PL i wszystkie aplikacje na nowo ściągnąłes? Jeśli zmigruje US na PL, to czy drugie konto też na PL, będę mógł jakoś usunąć?

#56 Acidov

Acidov
  • 287 postów

Napisano 30 września 2011 - 20:59

Miałem jedno konto US, zresetowali mi balans, przeksztalcilem je na konto polskie. Wszystko bezproblemowo. Nie wiem jak wyglada sprawa gdy ma sie dwa konta. Co do aktualizacji aplikacji to nawet nie musze niczego usuwac i pobierac ponownie bo okazuje sie ze choc iTunes nie widzi teraz aktualizacji to widzi je iPhone z poziomu aplikacji AppStore. Sciagam wiec aktualizacje przez wifi na telefon a po synchronizacji telefonu iTunes kopiuje pobrana aktualizacje na kompa, podmienia i gdy kliknę w "informacje" jest juz napisane ze aplikacja zostala pobrana w polskim sklepie. Z biegiem czasu podmienie tak wszystkie aplikacje :)

#57 FishBB

FishBB
  • 1 244 postów
  • SkądPOLAND

Napisano 30 września 2011 - 21:03

Muszą resetować balans? Trzeba do nich pisać, długo się czeka na odpowiedź? Ja mam 0.03$ akurat to już nie zmienię kraju? Mam konto na PL(nie używam praktycznie), i na US (główne) - czyli warto migrować z US na PL? Czy jeszcze poczekać lepiej?

#58 Acidov

Acidov
  • 287 postów

Napisano 30 września 2011 - 22:29

Miałem dokładnie taki sam bilans 0.03$ :) Trzeba go zresetowac bo dopiero wtedy pojawi sie opcja zmiany kraju. Po wyslaniu maila czekalem jakies 4 godzinki i bilans zostal zresetowany. W tej chwili mam tylko polskie konto (przeksztalcone z amerykanskiego) i to mi w zupelnosci wystarczy. Seriali i filmow i tak nigdy nie kupowalem, a aplikacje i muza sa dostepne z polskiego konta. Jedno konto = mniej problemow na przyszlosc.

#59 FishBB

FishBB
  • 1 244 postów
  • SkądPOLAND

Napisano 01 października 2011 - 08:07

Acidov - dzięki za wiadomość, już mi zresetowali saldo. Ale waham się czy zmigrować na PL bo w wiadomości dostałem taka samą informację jak Ty, że aktualizacje aplikacji przestaną działać. A to troche mi komplikuje, ponieważ mam Navigona, Sygic, i jakieś ponad 1000 innych aplikacji.

#60 Acidov

Acidov
  • 287 postów

Napisano 01 października 2011 - 17:58

jak już pisałem z dużej chmury mały deszcz. Nie ma żadnego problemu z aktualizacjami. Ściągasz je przez telefon a przy synchronizacji same się podmieniają w iTunes lub po prostu je usuwasz i pobierasz jeszcze raz z polskiego sklepu (za darmo!)

#61 devlin108

devlin108
  • 280 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 02 października 2011 - 20:48

Może usuń aplikację z biblioteki i ponownie pobierz? Ja w międzyczasie jeszcze adres e-mail zmieniłem, więc tym bardziej powinienem mieć problemy, a nie mam :)


Davvido, dzięki, zadziałało :) Wystarczyło zrobić jak mówiłeś - usunąć i pobrać ponownie, nawet z płatnymi aplikacjami :)

#62 qbavoo

qbavoo
  • 43 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 09 października 2011 - 15:27

Czy ktoś ma pomysł jak mam pozbyć się 31 centów z konta? Chcę przenieść je z amerykańskiego na polskie, a wyskakuje mi że nie mogę mieć żadnych środków.

#63 Sebosz

Sebosz
  • 4 178 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 09 października 2011 - 16:02

Czy ktoś ma pomysł jak mam pozbyć się 31 centów z konta? Chcę przenieść je z amerykańskiego na polskie, a wyskakuje mi że nie mogę mieć żadnych środków.


Wysyłasz maila do supportu żeby ci konto wyczyścili :P

#64 FishBB

FishBB
  • 1 244 postów
  • SkądPOLAND

Napisano 12 października 2011 - 13:49

Czy ktoś kto przeniósł konto US na PL ma jakieś problemy z aplikacjami,aktualizacjami? Ja dzisiaj ostecznie chce sie za to zabrać.

#65 FishBB

FishBB
  • 1 244 postów
  • SkądPOLAND

Napisano 28 października 2011 - 10:31

mam szybkie pytanie. Co się dzieje z zakładką Purchased po przeniesieniu konta z US na PL? muzyka będzie do ściągnięcia z konta PL czy trzeba będzie kupić jeszcze raz?

#66 FishBB

FishBB
  • 1 244 postów
  • SkądPOLAND

Napisano 30 października 2011 - 11:21

nadal nie wiem czy mogę przenieśc konto US do PL, nie chcę stracić wszystkiego. Co z muzyką i aplikacjami? Na początku były problemy z aktualizacjami po przeniesieniu US do PL, jak jest teraz?

#67 adatar

adatar
  • 41 postów
  • SkądWęgorzewo

Napisano 31 października 2011 - 16:05

Napisałem wczoraj maila do obsługi Apple o usunięcie środków na koncie ( 0.06 $). Dostałem po północy mail od miłej pani z konsekwencjami wiąrzącymi się z wyczyszczeniem konta. Od odpowiedzi, którą napisałem o 9 rano, nic się nie ruszyło; totalny brak reakcji. Napisać raz jeszcze przez Express Line, czy poczekać do wieczora ? Jestem dosyć zirytowany jak czytam, że innym użytkownikom zajęło to notabene 4 godziny...

#68 FishBB

FishBB
  • 1 244 postów
  • SkądPOLAND

Napisano 02 listopada 2011 - 14:57

Przeniosłem konto US do PL i straciłem chyba wszystkie aplikacje. Zakładka Purchased jest pusta, wchodzę w aplikacje w iTunes i pokazuje że mam 2 aktualizacje, ale gdy chce je pobrać to wyskakuje że dla tego apple ID nie ma żadnych aktualizacji. Ktoś miał taki problem? Mogę z powrotem przenieść do US i będzie działać?

#69 FishBB

FishBB
  • 1 244 postów
  • SkądPOLAND

Napisano 05 listopada 2011 - 09:15

Davvido, rzeczywiście działa. Ale mam problem, pobieram aplikacje ponownie (tym razem za darmo) ale w sekcji Purchased aplikacja ta nie pojawia się. Czemu? Dodam że gdy czasami kupuje coś na iPadzie czy iPhonie to niektóre aplikacje wchodzą do zakładki Purchased a niektóre nie.

#70 hacik

hacik
  • 37 postów
  • SkądMikołów

Napisano 05 listopada 2011 - 09:35

Napisałem wczoraj maila do obsługi Apple o usunięcie środków na koncie ( 0.06 $). Dostałem po północy mail od miłej pani z konsekwencjami wiąrzącymi się z wyczyszczeniem konta. Od odpowiedzi, którą napisałem o 9 rano, nic się nie ruszyło; totalny brak reakcji. Napisać raz jeszcze przez Express Line, czy poczekać do wieczora ? Jestem dosyć zirytowany jak czytam, że innym użytkownikom zajęło to notabene 4 godziny...


Miałem tak samo. Zgłosiłem prośbę o wyczyszczenie konta i dostałem zapewnienie, że już jest czysto co było nie prawdą. Po ponownej prośbie dostałem informację, że muszę czekać do 5 dni roboczych. Oczywiście po tym czasie środki na koncie dalej były. Dopiero po trzeciej prośbie konto zostało wyczyszczone. Oczywiście obsługa zawsze była super uprzejma.

---------- Wpis dodano o 11:35 ---------- Poprzedni wpis dodano o 11:16 ----------

nadal nie wiem czy mogę przenieśc konto US do PL, nie chcę stracić wszystkiego. Co z muzyką i aplikacjami? Na początku były problemy z aktualizacjami po przeniesieniu US do PL, jak jest teraz?


Można przenosić. Nic się nie traci jeśli masz zsynchronizowane rzeczy na macu. Jedynie zakłada purchased zostaje wyczyszczona ale apki uaktualniają się normalnie. Jedyny problem z apkami, których nie ma w polskim sklepie. One nie będą się aktualizować. Można też pobierać ponownie zakupione wcześniej programy z app store i nic się nie płaci.

#71 FishBB

FishBB
  • 1 244 postów
  • SkądPOLAND

Napisano 07 listopada 2011 - 19:53

Przeniosłem konto US do PL i straciłem chyba wszystkie aplikacje. Zakładka Purchased jest pusta, wchodzę w aplikacje w iTunes i pokazuje że mam 2 aktualizacje, ale gdy chce je pobrać to wyskakuje że dla tego apple ID nie ma żadnych aktualizacji.
Ktoś miał taki problem? Mogę z powrotem przenieść do US i będzie działać?

chciałem przenieść z powrotem konto do US ale nie mogę bo karta kredytowa przypisana jest do PL a nie mogę wybrać opcji None przy płatnościach, ktoś ma jakies pomysły?

#72 FishBB

FishBB
  • 1 244 postów
  • SkądPOLAND

Napisano 09 listopada 2011 - 15:08

Gift card jako główny sposób płatności? Witam. Potrzebuję dość szybko dowiedzieć sie czy iTunes Gift Card może służyć jako główny sposób płatności? Ale tak ,żeby nie podawać danych karty kredytowej. Opisze sprawę : przeniosłem konto z US na PL, ale że straciłem możliwosc aktualizowania aplikacji, chce znów przenieśc konto na US i mogę to zrobić, z tym że iTunes każe mi podać dane karty kredytowej na US(nie ma opcji None). Czy jak wpiszę kod Gift Card to czy bede mógł przejść dalej i przenieść konto na US? Pytam bo nie chcę kupić Gift Cardu jeśli nadal będę musiał podać dane karty kredytowej, co będzie równe z tym że nie przeniosę konta na US i zostanę w PL. Proszę o szybką pomoc.

#73 ktmracing

ktmracing
  • 635 postów
  • Płeć:
  • SkądSilesia / Rbk

Napisano 16 listopada 2011 - 14:30

Tak to wiem,bo na moim koncie jak zmieniłem kraj na US to nie mogę wrócić na PL...

#74 seklerek

seklerek
  • 95 postów

Napisano 16 listopada 2011 - 20:11

Ja mam odwrotnie, zmieniłem z US na PL i nie mogę wrócić na PL, przez co nie mogę odtworzyć iPada z iCloud. Ma ktoś pomysł jak to zrobić? Nie chcę zakładać drugiego konta...

#75 FishBB

FishBB
  • 1 244 postów
  • SkądPOLAND

Napisano 24 listopada 2011 - 13:19

ktos ma podobny problem po przeniesieniu konta z US do PL? Wyglada na to że cała historia zakupów się kasuje, mimo ze mozemy pobrac jeszcze raz za darmo aplikację to niestety w Purchased jej nie widać.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych