Tylko dlaczego w takim razie od kilku dni konsultanci Orange informują, że czekają na nową partię Iphona 4 z poprawioną usterką, dla jaj nam taki kit wciskają?
dokładnie tak
Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.
Napisano 11 października 2010 - 10:50
Tylko dlaczego w takim razie od kilku dni konsultanci Orange informują, że czekają na nową partię Iphona 4 z poprawioną usterką, dla jaj nam taki kit wciskają?
Napisano 11 października 2010 - 10:52
Tylko dlaczego w takim razie od kilku dni konsultanci Orange informują, że czekają na nową partię Iphona 4 z poprawioną usterką, dla jaj nam taki kit wciskają?
Napisano 11 października 2010 - 11:04
Jakoś muszą przecież wytłumaczyć swoją nieudolność w sprowadzaniu iPhone 4... Czy inni zagraniczni operatorzy też pieją o dostawach nowych "poprawionych" modeli? Nie zauważyłem... A może to Orange ma specjalne dojścia i wyłączność na iphone 4+?
![]()
Klientowi trzeba coś powiedzieć przecież, znaleźli łatwy pretekst, ot co.
Napisano 11 października 2010 - 11:07
No tak ale biznes robi się chyba po to, żeby zarabiać.Ja jestem w stanie dla ip podnieść abo o 100%, podpisać aneks na dwa lata, nie odejdę do innego operatora i jeszcze zapłacę ponad tysiąc za tel. Czysty biznes.
Napisano 11 października 2010 - 11:12
No właśnie, popyt jest tak duży, że nie muszą się martwić abonentami, którzy się obrażą i przeniosą do Ery np. Nie mają tysięcy iP 4 w magazynach, a to co dostaną z centrali schodzi na pniu, szybciej niż fizycznie dojedzie do salonów.
Napisano 11 października 2010 - 11:16
Mylisz się, gdybyś znał te organizację od środka [ja znam, współpracuje z nimi od kilku lat] wiedziałbyś jakie jest tam ciśnienie ka każdego sima czy to w nowym kliencie czy przedłużonym. W całej grupie TP najważniejsze są simy, reszta usług jest na bardzo drugim planie.
Napisano 11 października 2010 - 11:48
Wiesz jakoś nie zauważyłem, żeby im zależało:]
Napisano 11 października 2010 - 11:53
Napisano 11 października 2010 - 11:56
Mylisz się, gdybyś znał te organizację od środka [ja znam, współpracuje z nimi od kilku lat] wiedziałbyś jakie jest tam ciśnienie ka każdego sima czy to w nowym kliencie czy przedłużonym. W całej grupie TP najważniejsze są simy, reszta usług jest na bardzo drugim planie.
Napisano 11 października 2010 - 12:08
Co do tego, że zależy im na każdej nowej aktywacji to się zgodzę, przecież potem to ślicznie wygląda na słupkach... Natomiast elastyczność przy przedłużaniu umowy, złaszcza w przypadku klientów indywidualnych, daleka jest od ideału. Mam obecnie 3 numery w orange z czego dwa od długiego czasu (12 lat i 5 lat) i uwierz, że mimo moich starań wcale nie byli skłonni zaoferować mi nic więcej niż dostaje nowy klient z ulicy. Przykre to. Nie mam czasu na zabawy z przechodzeniem z jednej sieci do drugiej czy na tymczasową zmianę abonamentu na prepaida by potem trafić spowrotem do salonu i być potraktowany lepiej. Program lojalnościowy, jesli takowy mają, działa wyjątkowo wybiórczo.
Napisano 11 października 2010 - 12:08
Brak spowodowane są zbyt dużym popytem na całym świcie. Europa jest małym rynkiem i jak zwykle na szarym końcu.
IP w tej chwili nie ma w żadnym kanale sprzedażowym. Uruchomiłem moje wszystkie kontakt w Orange i za każdym razem słyszę, że nigdzie nie ma i, że sami czekają bo mają dużo zamówień.
Tak więc nie ma lekko.
Napisano 11 października 2010 - 12:18
Ciekawe, że w Chinach w cztery dni sprzedało się ponad 100 000 szt. iPhone 4, a do Polski do obu sieci w dzień premiery trafiło zaledwie 2-3 tysiące. Z czego to wynika, hm? Wg danych jakie podawały chyba wszystkie jabłkowe serwisy w fabrykach co sekundę z taśmy schodzi 1.5 iPhone'a. Czyli powiedzmy, że min. 3000 szt. na ośmiogodzinnej zmianie. Apple tak nas nie lubi, czy może operatorzy mają słaba siłę przebicia i nie potrafią wynegocjować większych dostaw? A może wynika to z faktu, że wolą sprzedawać nokie za złotówkę bo producent przy hurtowych zakupach oferuje dodatkowe profity?
Napisano 11 października 2010 - 13:18
Wg mnie Polska jest zbyt małym rynkiem aby w jakikolwiek sposób Apple traciło czas na negocjacje warunków. Poczekają...
Napisano 11 października 2010 - 13:50
Co prawda ze swoimi 38 milionami ludzików do ponad 1.3 miliarda chińczyków Polska ma daleko, jednak pod względem zaludnienia jesteśmy bodajże na 34 miejscu na świecie.
Tak czy inaczej Orange to nie mała polska firemka a międzynarodowy koncern, podobnie jak T-mobile, do którego należy Era, więc negocjacje odbywaja się na wyższym szczeblu. Przypuszczam, że problem tkwi w wewnętrznej strukturze operatprów. Nie winił bym Apple za to, że Orange UK ma iPhone 4 a Orange PL nie ma. Nie sądzę by Apple chciało rozmawiać osobno z tymi samymi operatorami w każdym kraju.
Napisano 11 października 2010 - 13:56
Jednak wydaje mi się, że wartość zaludnienia nijak ma się do liczby ewentualnych sprzedanych towarów.
Napisano 11 października 2010 - 14:31
Napisano 11 października 2010 - 14:33
Coś się święci... Coraz więcej potwierdzeń, że ma być dostawa.
Mój konsultant potwierdził mi, że mają mieć pod koniec tygodnia. A wcześniej nie umiał powiedzieć "kiedy"...
Napisano 11 października 2010 - 14:41
Napisano 11 października 2010 - 14:47
Napisano 11 października 2010 - 14:51
Napisano 11 października 2010 - 14:58
Napisano 11 października 2010 - 15:01
Napisano 11 października 2010 - 15:18
Napisano 11 października 2010 - 15:20
Napisano 11 października 2010 - 15:31
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych