Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iPad 2...


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1028 odpowiedzi w tym temacie

#751 emigrant

emigrant
  • 2 397 postów
  • SkądBiałystokNew York-Bklyn

Napisano 02 kwietnia 2011 - 00:33

Jak ktoś nie zna to polecam Slice HD hehe, fajna gierka Slice HD: you will hurt your fingers on your iPad obadajcie filmik ;).

#752 klejbroda

klejbroda
  • 94 postów
  • SkądSzczecin/Wrocław

Napisano 02 kwietnia 2011 - 12:47

Nie zrugajcie mnie od razu za niewiedzę w temacie, ale po prostu nigdy mnie to jeszcze nie dotyczyło. Załóżmy, że kupię sobie iPada 2 na alledrogo, pudełko w folii, i po miesiącu umrze. Co jest wymagane do naprawy/wymiany na nowego? Paragon? Rejestracja przez iTunes?

#753 proxx

proxx
  • 1 264 postów

Napisano 02 kwietnia 2011 - 12:52

paragon/faktura

#754 Wojtasio

Wojtasio
  • 337 postów
  • SkądŁódź

Napisano 02 kwietnia 2011 - 12:53

Nic Ci nie jest potrzebne. Przy podłączeniu urządzenia do kompa i połączeniu go z iTunes zaczyna funkcjonować gwarancja(12 miesięcy od daty pierwszego podłączenia). Zanosisz sprzęt do serwisu i już. Oni wbiją numer seryjny i wyświetli się do kiedy masz gwarancję.

---------- Wpis dodano o 13:53 ---------- Poprzedni wpis dodano o 13:52 ----------

paragon/faktura


Bzdury opowiadasz

#755 arturcisz

arturcisz
  • 10 155 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 02 kwietnia 2011 - 13:22

paragon/faktura


Jest potrzebne na żądanie serwisu, kiedy nie zgadzasz się z terminem gwarancji.

#756 wyspiarz

wyspiarz
  • 531 postów
  • SkądWolin

Napisano 02 kwietnia 2011 - 15:25

kurde dziś obdzwoniłem całe katowice krk wrocław glwice nawet poznań,,, wszędzie brak.... sprzedałem 1 i czuje się jak bez ręki.... :( pzdr. Łukasz

#757 Sebol

Sebol
  • 501 postów

Napisano 02 kwietnia 2011 - 17:01

Mój iPad z włosem pod ekranem trafił dzisiaj do reklamacji. Pozdrawiam panów z iSpotu, wszystko odbyło się bez problemów :) Niestety ok. 2-3tygodnie czekania. Spodobało mi się stwierdzenie jednego z panów z iSpotu - "to nie jest zwykły włos, to iWłos"

#758 wyspiarz

wyspiarz
  • 531 postów
  • SkądWolin

Napisano 02 kwietnia 2011 - 17:50

a mi się udało załatwić na za tydzien 64GB+3g szkoda że biały ale może być :D pzdr. Łukasz

#759 Sebol

Sebol
  • 501 postów

Napisano 02 kwietnia 2011 - 18:09

biały wygląda świetnie - sam na początku chciałem czarnego, ale jak zobaczyłem białego na żywo to tak mi się spodobał, że nie było juz mowy o czarnym

#760 wyspiarz

wyspiarz
  • 531 postów
  • SkądWolin

Napisano 02 kwietnia 2011 - 18:25

nom może i masz racje :), myślę jeszcze o pokrowcu o tym macally bookstand 2, ma to ktoś już może ?? potrzebował bym info jaki jest od ''Środka" czy zwykły plastik guma itp, czy mikrofibra ??, bo póki co na dzień dzisiejszy to jeden z najsensowniejszy pokrowców do ipada 2 pzdr. Łukasz

#761 andrzejs82

andrzejs82
  • 243 postów

Napisano 02 kwietnia 2011 - 18:29

sebol- czemu taki dlugi czas oczekiwania na nowa sztuke z serwisu, na infolini apple powiedzieli mi ze maja max. dwa tygodnie na gwarancje a sztuki serwisowe nie sa powiazane z sytuacja na rynku i napewno maja jakies dostepne, pytam sie bo tez swojego bede wysylal po wekendzie czekam tylko na wiadomosc od pomocy technicznej apple do poniedzialku bo moze da sie rozwiazac moj problem bez udzialu serwisu

#762 bar-trek

bar-trek
  • 6 159 postów

Napisano 02 kwietnia 2011 - 18:50

Jak ktoś nie zna to polecam Slice HD hehe, fajna gierka Slice HD: you will hurt your fingers on your iPad obadajcie filmik ;).


gra fenomenalna!

#763 NoVyr9

NoVyr9
  • 901 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 02 kwietnia 2011 - 19:01

andrzej 14 dni roboczych to oni mają w serwisie, a jeszcze przesłanie przez iSpot do serwisu i w drugą stronę

#764 andrzejs82

andrzejs82
  • 243 postów

Napisano 02 kwietnia 2011 - 19:06

w moim przypadku ipada wysylam na koszt cortlandu kurierem wiec serwis dostanie sprzet na drugi dzien, przestraszylem sie informacja o czasie oczekiwania 2-3 tygodnie skoro ipady sa na stanie serwisu.

#765 haro

haro
  • 428 postów
  • Skądwarszawa

Napisano 02 kwietnia 2011 - 19:08

Nie wiecie czy iPady z backlight bleed będą wymieniać w ispocie od ręki?

#766 Sebol

Sebol
  • 501 postów

Napisano 02 kwietnia 2011 - 19:22

sebol- czemu taki dlugi czas oczekiwania na nowa sztuke z serwisu, na infolini apple powiedzieli mi ze maja max. dwa tygodnie na gwarancje a sztuki serwisowe nie sa powiazane z sytuacja na rynku i napewno maja jakies dostepne, pytam sie bo tez swojego bede wysylal po wekendzie czekam tylko na wiadomosc od pomocy technicznej apple do poniedzialku bo moze da sie rozwiazac moj problem bez udzialu serwisu


Już Ci odpowiadam, tak jak panowie w iSpocie mi odpowiedzieli. W normalnych czasach byłby to ok. tydzień czekania, lecz w tym wypadku jest to czas dłuższy, ze względu na "bardzo dobrą" dostępność iPada 2. Być może serwis dostanie go szybciej niż sklepy, ale ogólnie są problemy z zaopatrzeniem. Za parę miesięcy taka usterka byłaby wymieniona w normalnym trybie, bo dostępność sprzętu będzie normalna.
A z tego co wiem to sprzedawca ma 2 tygodnie, ale na rozpatrzenie twoich roszczeń, tzn. musi albo przyjąć reklamację lub dać odpowiedź odmowną na piśmie, w wypadku przekroczenia tego terminu, reklamacja jest uznawana. A termin po przyjęciu reklamacji nie jest odgórnie ustalony

#767 arturcisz

arturcisz
  • 10 155 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 02 kwietnia 2011 - 19:24

Już Ci odpowiadam, tak jak panowie w iSpocie mi odpowiedzieli. W normalnych czasach byłby to ok. tydzień czekania, lecz w tym wypadku jest to czas dłuższy, ze względu na "bardzo dobrą" dostępność iPada 2. Być może serwis dostanie go szybciej niż sklepy, ale ogólnie są problemy z zaopatrzeniem. Za parę miesięcy taka usterka byłaby wymieniona w normalnym trybie, bo dostępność sprzętu będzie normalna.
A z tego co wiem to sprzedawca ma 2 tygodnie, ale na rozpatrzenie twoich roszczeń, tzn. musi albo przyjąć reklamację lub dać odpowiedź odmowną na piśmie, w wypadku przekroczenia tego terminu, reklamacja jest uznawana. A termin po przyjęciu reklamacji nie jest odgórnie ustalony


Lub zająć stanowisko, nie koniecznie dać odpowiedź odmowną.

#768 wojtkow

wojtkow


  • 6 767 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 02 kwietnia 2011 - 19:47

[mod]Zgodnie z regulaminem i netykietą na forum piszemy zgodnie z zasadami pisowni języka polskiego. Oznacza to między innymi: używanie znaków przestankowych, rozpoczynanie zdań z dużej litery, czy pisanie "z ogonkami". Niestosowanie się do regulaminu jest "nagradzane" zgodnie z taryfikatorem, z zebranie odpowiedniej ilości punktów dość skutecznie utrudnia korzystanie z forum.[/mod]

#769 Solos

Solos
  • 227 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 02 kwietnia 2011 - 19:55

A dałoby się zrobić wyjątek dla piszących z iPada? Na iPadzie i iPhonie pisanie z polskimi znakami wydłuża dwukrotnie czas pisania wyrazu.

#770 Erykos

Erykos
  • 2 847 postów

Napisano 02 kwietnia 2011 - 19:58

A dałoby się zrobić wyjątek dla piszących z iPada? Na iPadzie i iPhonie pisanie z polskimi znakami wydłuża dwukrotnie czas pisania wyrazu.


A co to za różnica dla czytającego, czy piszesz z iPad'a, czy nie. To bez różnicy, czy napisałeś tekst bez ogonków z iPad'a, czy z komputera. Po prostu może trochę więcej czasu to zajmie, ale jest przynajmniej zgodnie napisane. Kwestia szacunku do osoby, do której piszemy i wprawy.

#771 arturcisz

arturcisz
  • 10 155 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 02 kwietnia 2011 - 19:59

A dałoby się zrobić wyjątek dla piszących z iPada? Na iPadzie i iPhonie pisanie z polskimi znakami wydłuża dwukrotnie czas pisania wyrazu.


Żartujesz, ja również pisze z iPada, nie pisze dwa razy dłużej.

#772 andrzejs82

andrzejs82
  • 243 postów

Napisano 02 kwietnia 2011 - 20:00

zaczynam się martwić, ja uzyskałem informacje że nie bedzie problemu z długim czasem oczekiwania na nową sztukę, serwis dysponuje swoimi sztukami a jeśli nawet nie będą mieli na stanie to w ciągu 2 dni dostaną brakujący model. Liczyłem że w ciągu tygodnia dostanę nowego ipada.

#773 haro

haro
  • 428 postów
  • Skądwarszawa

Napisano 02 kwietnia 2011 - 20:02

Na iphonie pisze się dwa razy dłużej, ale na ipadzie wystarczy swipenąć (haha) palcem do góry przy pisaniu polskiego znaku i tyle.

#774 macieks72

macieks72

  • 9 873 postów

Napisano 02 kwietnia 2011 - 20:03

Załóżcie sobie nowy wątek i tam pogadajcie o problemach z pisaniem po polsku.

#775 arturcisz

arturcisz
  • 10 155 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 02 kwietnia 2011 - 20:03

Na iphonie pisze się dwa razy dłużej, ale na ipadzie wystarczy swipenąć (haha) palcem do góry przy pisaniu polskiego znaku i tyle.


Masz to: backlight bleed?




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych