

iPad 2...
#751
Napisano 02 kwietnia 2011 - 00:33

#752
Napisano 02 kwietnia 2011 - 12:47
#753
Napisano 02 kwietnia 2011 - 12:52
#754
Napisano 02 kwietnia 2011 - 12:53
---------- Wpis dodano o 13:53 ---------- Poprzedni wpis dodano o 13:52 ----------
paragon/faktura
Bzdury opowiadasz
#755
Napisano 02 kwietnia 2011 - 13:22
paragon/faktura
Jest potrzebne na żądanie serwisu, kiedy nie zgadzasz się z terminem gwarancji.
#756
Napisano 02 kwietnia 2011 - 15:25

#757
Napisano 02 kwietnia 2011 - 17:01

#758
Napisano 02 kwietnia 2011 - 17:50

#759
Napisano 02 kwietnia 2011 - 18:09
#760
Napisano 02 kwietnia 2011 - 18:25

#761
Napisano 02 kwietnia 2011 - 18:29
#762
Napisano 02 kwietnia 2011 - 18:50
Jak ktoś nie zna to polecam Slice HD hehe, fajna gierka Slice HD: you will hurt your fingers on your iPad obadajcie filmik
.
gra fenomenalna!
#763
Napisano 02 kwietnia 2011 - 19:01
#764
Napisano 02 kwietnia 2011 - 19:06
#765
Napisano 02 kwietnia 2011 - 19:08
#766
Napisano 02 kwietnia 2011 - 19:22
sebol- czemu taki dlugi czas oczekiwania na nowa sztuke z serwisu, na infolini apple powiedzieli mi ze maja max. dwa tygodnie na gwarancje a sztuki serwisowe nie sa powiazane z sytuacja na rynku i napewno maja jakies dostepne, pytam sie bo tez swojego bede wysylal po wekendzie czekam tylko na wiadomosc od pomocy technicznej apple do poniedzialku bo moze da sie rozwiazac moj problem bez udzialu serwisu
Już Ci odpowiadam, tak jak panowie w iSpocie mi odpowiedzieli. W normalnych czasach byłby to ok. tydzień czekania, lecz w tym wypadku jest to czas dłuższy, ze względu na "bardzo dobrą" dostępność iPada 2. Być może serwis dostanie go szybciej niż sklepy, ale ogólnie są problemy z zaopatrzeniem. Za parę miesięcy taka usterka byłaby wymieniona w normalnym trybie, bo dostępność sprzętu będzie normalna.
A z tego co wiem to sprzedawca ma 2 tygodnie, ale na rozpatrzenie twoich roszczeń, tzn. musi albo przyjąć reklamację lub dać odpowiedź odmowną na piśmie, w wypadku przekroczenia tego terminu, reklamacja jest uznawana. A termin po przyjęciu reklamacji nie jest odgórnie ustalony
#767
Napisano 02 kwietnia 2011 - 19:24
Już Ci odpowiadam, tak jak panowie w iSpocie mi odpowiedzieli. W normalnych czasach byłby to ok. tydzień czekania, lecz w tym wypadku jest to czas dłuższy, ze względu na "bardzo dobrą" dostępność iPada 2. Być może serwis dostanie go szybciej niż sklepy, ale ogólnie są problemy z zaopatrzeniem. Za parę miesięcy taka usterka byłaby wymieniona w normalnym trybie, bo dostępność sprzętu będzie normalna.
A z tego co wiem to sprzedawca ma 2 tygodnie, ale na rozpatrzenie twoich roszczeń, tzn. musi albo przyjąć reklamację lub dać odpowiedź odmowną na piśmie, w wypadku przekroczenia tego terminu, reklamacja jest uznawana. A termin po przyjęciu reklamacji nie jest odgórnie ustalony
Lub zająć stanowisko, nie koniecznie dać odpowiedź odmowną.
#768
Napisano 02 kwietnia 2011 - 19:47
#769
Napisano 02 kwietnia 2011 - 19:55
#770
Napisano 02 kwietnia 2011 - 19:58
A dałoby się zrobić wyjątek dla piszących z iPada? Na iPadzie i iPhonie pisanie z polskimi znakami wydłuża dwukrotnie czas pisania wyrazu.
A co to za różnica dla czytającego, czy piszesz z iPad'a, czy nie. To bez różnicy, czy napisałeś tekst bez ogonków z iPad'a, czy z komputera. Po prostu może trochę więcej czasu to zajmie, ale jest przynajmniej zgodnie napisane. Kwestia szacunku do osoby, do której piszemy i wprawy.
#771
Napisano 02 kwietnia 2011 - 19:59
A dałoby się zrobić wyjątek dla piszących z iPada? Na iPadzie i iPhonie pisanie z polskimi znakami wydłuża dwukrotnie czas pisania wyrazu.
Żartujesz, ja również pisze z iPada, nie pisze dwa razy dłużej.
#772
Napisano 02 kwietnia 2011 - 20:00
#773
Napisano 02 kwietnia 2011 - 20:02
#774
Napisano 02 kwietnia 2011 - 20:03
#775
Napisano 02 kwietnia 2011 - 20:03
Na iphonie pisze się dwa razy dłużej, ale na ipadzie wystarczy swipenąć (haha) palcem do góry przy pisaniu polskiego znaku i tyle.
Masz to: backlight bleed?
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych