Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
* * * * * 1 głosy

iMac 21,5 - Plama na matrycy


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1022 odpowiedzi w tym temacie

#126 seb235-8731863dbe

seb235-8731863dbe
  • 8 114 postów

Napisano 16 kwietnia 2010 - 20:04

wiesz szczeże mówiąc to ja już nie wiem co mam o tym myśleć, nie wiem czy czekanie na 4 matryce można nazwać pechem czy raczej wysunąć wniosek o jakości tego sprzętu i jego elementów. W sumie i tak nic innego mi nie pozostaje jak czekać.

#127 seb235-8731863dbe

seb235-8731863dbe
  • 8 114 postów

Napisano 19 kwietnia 2010 - 14:28

No i moja naprawa jest wstrzymana z powodu zamkniętych lini lotniczych (zapylenie z wybuchu wulkanu) i w taki sposób czekam sobie dalej .... .

#128 scooby_3

scooby_3
  • 32 postów
  • SkądGliwice

Napisano 19 kwietnia 2010 - 14:31

Czyli ja zapewne też sobie poczekam dłużej :/ a to już 6 tydzień mija...

#129 Gramaton

Gramaton
  • 98 postów
  • SkądPiekary Śląskie

Napisano 20 kwietnia 2010 - 19:07

Panowie ja również dołączam się do posta. Mój iMac 21,5" kupiony w styczniu po miesiącu pojechał do serwisu Cortland w Poznaniu. Usterka - plamy na matrycy. Matrycę wymieniono po 2 tygodniach. Po odebraniu komputera stwierdziłem: 1. krzywo zamontowaną matrycę, 2. odciski palców na matrycy, 3. kurz i włos na matrycy Czy Oni mają profesjonalne narzędzia by się zajmować takim serwisem ? Ja będę oczekiwał komputera w takim samym stanie jak przy zakupie a z tego co widzę w Polsce serwis nie jest w stanie mi tego zapewnić. Zawiozłem iMaca do sklepu Cortland w Katowicach i pokazałem jakość wykonania serwisu. Wysłali ponownie. Powiem jedno - gdybym wiedział to bym go nie kupił.

#130 seb235-8731863dbe

seb235-8731863dbe
  • 8 114 postów

Napisano 20 kwietnia 2010 - 19:12

Czyli nie tylko ja jestem pechowcem, ja będe wysyłał i dzwonił do apple poland tak długo aż albo mi zwrócą kase albo doprowadzą go dostanu w jakim być powinien, wzrok puki co mam dobry i każda minimalna milimetrowa plamka którą dostrzegne będę raklamował, w razie czego jest jeszcze telewizja która szuka sensacji :D

#131 seb235-8731863dbe

seb235-8731863dbe
  • 8 114 postów

Napisano 22 kwietnia 2010 - 13:08

Taki mały update. Dzisiaj serwis dostał nową matryce i podobno jest ona sprawna, w poniedziałek będę miał komputer w domu, tylko pytanie na jak długo ? :)

#132 scooby_3

scooby_3
  • 32 postów
  • SkądGliwice

Napisano 22 kwietnia 2010 - 17:35

oo, to może i moja matryca w tym samym rzucie przyszła

#133 seb235-8731863dbe

seb235-8731863dbe
  • 8 114 postów

Napisano 22 kwietnia 2010 - 17:47

Wiesz tylko ja jak znam życie scenariusz będzie taki : (W moim przypadku) 1) Odbiór kompa od DHLa 2) Uruchomienie go i po chwili WTF 3) Telefon do Apple Poland 4) Rejestracja ponownie w serwisie. 5) Wróć do punktu nr 1.

#134 scooby_3

scooby_3
  • 32 postów
  • SkądGliwice

Napisano 23 kwietnia 2010 - 08:59

No do mnie dzwonił serwis własnie, że właśnie składają mój komputer i dziś wysyłają.

#135 martiso

martiso
  • 185 postów

Napisano 23 kwietnia 2010 - 09:40

ja wiem z doświadczenia (wymienione miałem 3 matryce w imaku 24) że jak serwis otworzy raz imaka to plamy beda powracały jak bumerang - nie wiem może powinni go silikonem uszczlniac :D

#136 Baronik

Baronik
  • 395 postów
  • SkądOtwock

Napisano 23 kwietnia 2010 - 10:12

powinniście do Steve'a napisac, jak jeden koleś, co opisali na Cult Of Mac - pomarudził i Steve zadziałał i mu dali sprawnego iMaca. Tyle że 27" i7, ale poskarżyć się zawsze można ;)

#137 martiso

martiso
  • 185 postów

Napisano 23 kwietnia 2010 - 10:15

wiesz ja nie musiałem ze steve'em gadac :) apple samo mi dało nowego imaka 27 prosto z fabryki i czekam właśnie na dostawę i chetnie go sprzedam

#138 coola

coola
  • 33 postów

Napisano 26 kwietnia 2010 - 09:15

powinniście do Steve'a napisac, jak jeden koleś, co opisali na Cult Of Mac - pomarudził i Steve zadziałał i mu dali sprawnego iMaca. Tyle że 27" i7, ale poskarżyć się zawsze można ;)


Baronik moge Ci tylko powiedziec, ze opisany przez Ciebie sposob dziala :) Nie za bardzo chce mi sie opisywac cale moje przygody (imac 27 i7) i przejscia z serwisami w Polsce. Powiem tyle.. po wyczerpaniu wszystkich opcji, na mocnym wkurr..... znalazlem 3 prawdopodne adresy @ do Jobsa na google ( chyba dokladnie bylo to na forum appleinsider). Wyslalem maila opisujacego cala historia. Odpowiedzi mailowej nie bylo, ale po jednym dniu wszyscy dostali sraczki (przepraszam za slowo ale tak to wygladalo)....od centrum apple w irlandii ( telefony i maile po 3 razy dziennie) po Apple Polska i iSource.

Bardzo zdesperowanym polecam.

#139 Baronik

Baronik
  • 395 postów
  • SkądOtwock

Napisano 27 kwietnia 2010 - 08:21

Szkoda, że trzeba się uciekać do tak radyklanych metod, aby uzyskać coś, co dla takiej firmy powinno być normalną sprawą. Ja, odpukać, nie mam ze swoim kompem żadnych problemów, ale współczuje tym, którzy bujają się ze sprzętem od jednego serwisu do drugiego. Kupno iMaca to spory wydatek, za który możnaby złożyć dość wypasionego pieca, więc tym bardziej wymaga się od Apple jakości, która ma być jedną z zalet i argumentów za. Ale niestety tak już jest, że nei ma sprzętu, który się nie psuje... Pozostaje żywić nadzieję, że kolejne produkty firmy z Cupertino będą jeszcze lepszej jakości...

#140 Piotrq

Piotrq
  • 16 postów

Napisano 29 kwietnia 2010 - 14:06

Myślę, że warto w takich przypadkach zwrócić się do lokalnego UOKiK (najczęściej przy starostwie). Powinni pomóc! PS Ja od 7 kwietnia nie mam iMaca. Choruje na żółtaczkę ;). Mają mi wymienić na nowego, bo nie da się naprawić.

#141 seb235-8731863dbe

seb235-8731863dbe
  • 8 114 postów

Napisano 17 maja 2010 - 13:46

Taki mały update mojej sytuacji, bo zaczyna się ona chyba robić taka jak być powinna tzn matryca dalej jest w dobrym stanie i nic się jej nie dzieje, z kolei komputer pojechał dzisiaj na wyczyszczenie szyby po ostatnim serwisowaniu i to będzie chyba ostatnia reklamacja conajmniej mam taką nadzieje.

#142 martiso

martiso
  • 185 postów

Napisano 17 maja 2010 - 18:23

nie chce być złym prorokiem ale po ok 3 miesiącach plamy powrócą, przetrenowałem temat

#143 ssak

ssak
  • 91 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 18 maja 2010 - 17:24

No to ja się przylaczam do klubu. :) iMac kupiony przed miesiącem żółci się. Apple wysłalo mnie do Cortlandu. Przy okazji wyszła ciekawostka, komputer kupiłem 14 kwietnia, a według specyfikacji Apple ten egzemplarz nie powinien być sprzedany po 18 lutego...

#144 B@rtasMAC

B@rtasMAC
  • 572 postów

Napisano 18 maja 2010 - 17:29

Przy okazji wyszła ciekawostka, komputer kupiłem 14 kwietnia, a według specyfikacji Apple ten egzemplarz nie powinien być sprzedany po 18 lutego...


znaczy się że przestarzały, czy co?

#145 ssak

ssak
  • 91 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 18 maja 2010 - 19:15

znaczy się że przestarzały, czy co?


Raczej trochę przeterminowany :))))
Najwyraźniej Apple ma procedury jak koncerny spożywcze, produkty z danej serii produkcyjnej powinny być sprzedane w określonym terminie, a jak nie pójdą wracają do producenta, przynajmniej teoretycznie powinny. Po prostu najwyraźniej Cortland nie przestrzega dokładnie procedur.

#146 B@rtasMAC

B@rtasMAC
  • 572 postów

Napisano 18 maja 2010 - 20:09

Najwyraźniej Apple ma procedury jak koncerny spożywcze, produkty z danej serii produkcyjnej powinny być sprzedane w określonym terminie, (...) Po prostu najwyraźniej Cortland nie przestrzega dokładnie procedur.


trochę głupie ze strony apple, przecież ten towar powinien zejść (czyli się sprzedać), cortland jedyne co może to obniżyć cenę za "stary rocznik"
a i tak gwarancja się liczy od dnia zakupu, więc czy komp posiedzi rok w sklepie i dopiero go kupią to już różnicy chyba nie robi...

#147 zefiros

zefiros
  • 15 postów

Napisano 18 maja 2010 - 22:25

Taki mały update mojej sytuacji, bo zaczyna się ona chyba robić taka jak być powinna tzn matryca dalej jest w dobrym stanie i nic się jej nie dzieje, z kolei komputer pojechał dzisiaj na wyczyszczenie szyby po ostatnim serwisowaniu i to będzie chyba ostatnia reklamacja conajmniej mam taką nadzieje.


fajnie ze sprawa Ci sie powoli rozwiazuje,

u mnie imaczek cudnie smiga ;) w codziennym uzytkowaniu, jedyne co to musze o iwork pomyslec albo office, bo open office i neo office sucks

#148 marcin0903

marcin0903
  • 410 postów
  • SkądOpole

Napisano 18 maja 2010 - 22:35

A u mnie ewenement z tego co czyta się fora :D - a mianowicie mam iMaka 27" C2D od 22 grudnia, kupiony w Cortlandzie i działa świetnie, nie widzę żadnych przebarwień ani nic podobnego, oby tak dalej :)

#149 seb235-8731863dbe

seb235-8731863dbe
  • 8 114 postów

Napisano 18 maja 2010 - 22:38

Ustaw białe tło i wtedy napisz czy wszystko jest oki bo na kolorze po prostu tego nie widać :)

#150 zefiros

zefiros
  • 15 postów

Napisano 18 maja 2010 - 22:58

spoko widzialem ten test i u mnie jest wszystko ok ;)




Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych