iMac 21,5 - Plama na matrycy
#126
Napisano 16 kwietnia 2010 - 20:04
#127
Napisano 19 kwietnia 2010 - 14:28
#128
Napisano 19 kwietnia 2010 - 14:31
#129
Napisano 20 kwietnia 2010 - 19:07
#130
Napisano 20 kwietnia 2010 - 19:12
#131
Napisano 22 kwietnia 2010 - 13:08
#132
Napisano 22 kwietnia 2010 - 17:35
#133
Napisano 22 kwietnia 2010 - 17:47
#134
Napisano 23 kwietnia 2010 - 08:59
#135
Napisano 23 kwietnia 2010 - 09:40
#136
Napisano 23 kwietnia 2010 - 10:12
#137
Napisano 23 kwietnia 2010 - 10:15
#138
Napisano 26 kwietnia 2010 - 09:15
powinniście do Steve'a napisac, jak jeden koleś, co opisali na Cult Of Mac - pomarudził i Steve zadziałał i mu dali sprawnego iMaca. Tyle że 27" i7, ale poskarżyć się zawsze można
Baronik moge Ci tylko powiedziec, ze opisany przez Ciebie sposob dziala Nie za bardzo chce mi sie opisywac cale moje przygody (imac 27 i7) i przejscia z serwisami w Polsce. Powiem tyle.. po wyczerpaniu wszystkich opcji, na mocnym wkurr..... znalazlem 3 prawdopodne adresy @ do Jobsa na google ( chyba dokladnie bylo to na forum appleinsider). Wyslalem maila opisujacego cala historia. Odpowiedzi mailowej nie bylo, ale po jednym dniu wszyscy dostali sraczki (przepraszam za slowo ale tak to wygladalo)....od centrum apple w irlandii ( telefony i maile po 3 razy dziennie) po Apple Polska i iSource.
Bardzo zdesperowanym polecam.
#139
Napisano 27 kwietnia 2010 - 08:21
#140
Napisano 29 kwietnia 2010 - 14:06
#141
Napisano 17 maja 2010 - 13:46
#142
Napisano 17 maja 2010 - 18:23
#143
Napisano 18 maja 2010 - 17:24
#144
Napisano 18 maja 2010 - 17:29
Przy okazji wyszła ciekawostka, komputer kupiłem 14 kwietnia, a według specyfikacji Apple ten egzemplarz nie powinien być sprzedany po 18 lutego...
znaczy się że przestarzały, czy co?
#145
Napisano 18 maja 2010 - 19:15
znaczy się że przestarzały, czy co?
Raczej trochę przeterminowany )))
Najwyraźniej Apple ma procedury jak koncerny spożywcze, produkty z danej serii produkcyjnej powinny być sprzedane w określonym terminie, a jak nie pójdą wracają do producenta, przynajmniej teoretycznie powinny. Po prostu najwyraźniej Cortland nie przestrzega dokładnie procedur.
#146
Napisano 18 maja 2010 - 20:09
Najwyraźniej Apple ma procedury jak koncerny spożywcze, produkty z danej serii produkcyjnej powinny być sprzedane w określonym terminie, (...) Po prostu najwyraźniej Cortland nie przestrzega dokładnie procedur.
trochę głupie ze strony apple, przecież ten towar powinien zejść (czyli się sprzedać), cortland jedyne co może to obniżyć cenę za "stary rocznik"
a i tak gwarancja się liczy od dnia zakupu, więc czy komp posiedzi rok w sklepie i dopiero go kupią to już różnicy chyba nie robi...
#147
Napisano 18 maja 2010 - 22:25
Taki mały update mojej sytuacji, bo zaczyna się ona chyba robić taka jak być powinna tzn matryca dalej jest w dobrym stanie i nic się jej nie dzieje, z kolei komputer pojechał dzisiaj na wyczyszczenie szyby po ostatnim serwisowaniu i to będzie chyba ostatnia reklamacja conajmniej mam taką nadzieje.
fajnie ze sprawa Ci sie powoli rozwiazuje,
u mnie imaczek cudnie smiga w codziennym uzytkowaniu, jedyne co to musze o iwork pomyslec albo office, bo open office i neo office sucks
#148
Napisano 18 maja 2010 - 22:35
#149
Napisano 18 maja 2010 - 22:38
#150
Napisano 18 maja 2010 - 22:58
Użytkownicy przeglądający ten temat: 4
0 użytkowników, 4 gości, 0 anonimowych