iMac 21,5 - Plama na matrycy
#251
Posted 03 November 2010 - 19:39
#252
Posted 03 November 2010 - 19:55
#253
Posted 05 November 2010 - 21:34
Mam szarą plamę. One mają tendencję do pogarszania się? (czyli serwis?)
Untitled by ThomasPercy, on Flickr
#254
Posted 05 November 2010 - 21:58
#255
Posted 06 November 2010 - 22:59
#256
Posted 06 November 2010 - 23:02
#257
Posted 06 November 2010 - 23:35
#258
Posted 06 November 2010 - 23:42
#259
Posted 06 November 2010 - 23:49
#260
Posted 07 November 2010 - 00:33
#261
Posted 08 November 2010 - 12:16
No to w poniedziałek dzwonię do Cortlandu.
Ktoś wie, czy jeśli zawiozę im iMaka, przyspieszy to proces? ( jestem z Wawy, zachowałem pudło, a iMac mnie utrzymuje :-)
Nie przyspieszy, wręcz nawet może spowolnić. Zawiezienie do salonu Cortlandu w Warszawie da Ci tylko tyle, że kurierem wyślą oni, a nie Ty. Ja oddawałem przez nich tylko dlatego, że nie byłem pewny czy będę dostępny w Polsce w terminie odesłania z powrotem, więc wolałem oddać do serwisu. Wymiana matrycy trwała w sumie 3 tygodnie (z tego 2 tyg. oczekiwanie na sprowadzenie nowej), problem zasikanej podstawy ekranu rozwiązany nie został. Nowa matryce jest co prawda trochę mniej zasikana niż stara, ale jest nadal. Dla mnie po upływie czasu wniosek jest jeden - jeśli da się z tym jakoś żyć, to próbować odczekać, może kiedyś w końcu się poprawi wystarczająco? (mam 3 lata gwarancji, więc czas jest). Każda kolejna interwencja to znowu X czasu walki z serwisem i Apple, a efekt niepewny, nawet jak dobijesz się wymiany na nowym, to całkiem możliwe, że nowy tez będzie miał problem.
#262
Posted 12 November 2010 - 15:09
#263
Posted 12 November 2010 - 15:25
#264
Posted 12 November 2010 - 15:33
#265
Posted 12 November 2010 - 17:03
Może zbieg okoliczności, ale u mnie smuga pojawiła się w niecały miesiąc po tym, jak przestałem wyłączać maka, a zacząłem usypiać.Od jakis paru tygodni maka nie wylaczam, tylko usypiam. Jakos dziwna koincydencja...
#266
Posted 12 November 2010 - 18:52
#267
Posted 12 November 2010 - 19:22
#268
Posted 12 November 2010 - 22:55
Dzwoniłem dzisiaj do Apple Poland
.
#269
Posted 12 November 2010 - 23:08
Dzwoniłem dzisiaj do Apple Poland dowiedziałem się że o problemie z matrycami oni już dawno nie słyszeli :/
To bardzo dziwne, bo ostatnio ciągle o tym najczęściej słyszę.
iMak to chyba teraz najczęściej psujący się produkt Apple
#270
Posted 19 November 2010 - 10:04
#271
Posted 20 November 2010 - 22:51
#272
Posted 12 December 2010 - 23:19
#273
Posted 12 December 2010 - 23:31
Miałem taką samą sytuację przy zakupie. Po rozpakowaniu okazało się, że jest znacząca plamka na matrycy (podłużna). iMac został wymieniony na fabrycznie nowy z tytułu rękojmi. Nie wchodź w coś w stylu "odsyłamy do cortland", bo to strata czasu -prosisz o nowy i masz do tego prawo na podstawie art. 556 KC. To Ty wybierasz kto odpowiada za niezgodność towaru z umową (sprzedawca /gwarant).
To nie jest do końca prawda. Przepisy o rękojmi mówią, że klient ma prawo domagać się od sprzedawcy wymiany towaru na nowy, wolny od wad, ale jednocześnie zwalniają sprzedawcę z tego obowiązku jeśli spowoduje on usunięcie wady. Innymi słowy, sprzedawca co prawda nie ma prawa odsyłać klienta do serwisu bez jego zgody, ale ma prawo przyjąc wadliwy towar od klienta i samemu przesłać go do serwisanta, jeśli serwis usterkę usunie, sprzedawca nie ma obowiązku wymiany sprzętu na nowy.
#274
Posted 27 December 2010 - 13:08
#275
Posted 27 December 2010 - 13:11
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users