iMac 21,5 - Plama na matrycy
#251
Napisano 03 listopada 2010 - 19:39
#252
Napisano 03 listopada 2010 - 19:55
#253
Napisano 05 listopada 2010 - 21:34
Mam szarą plamę. One mają tendencję do pogarszania się? (czyli serwis?)
Untitled by ThomasPercy, on Flickr
#254
Napisano 05 listopada 2010 - 21:58
#255
Napisano 06 listopada 2010 - 22:59
#256
Napisano 06 listopada 2010 - 23:02
#257
Napisano 06 listopada 2010 - 23:35
#258
Napisano 06 listopada 2010 - 23:42
#259
Napisano 06 listopada 2010 - 23:49
#260
Napisano 07 listopada 2010 - 00:33
#261
Napisano 08 listopada 2010 - 12:16
No to w poniedziałek dzwonię do Cortlandu.
Ktoś wie, czy jeśli zawiozę im iMaka, przyspieszy to proces? ( jestem z Wawy, zachowałem pudło, a iMac mnie utrzymuje :-)
Nie przyspieszy, wręcz nawet może spowolnić. Zawiezienie do salonu Cortlandu w Warszawie da Ci tylko tyle, że kurierem wyślą oni, a nie Ty. Ja oddawałem przez nich tylko dlatego, że nie byłem pewny czy będę dostępny w Polsce w terminie odesłania z powrotem, więc wolałem oddać do serwisu. Wymiana matrycy trwała w sumie 3 tygodnie (z tego 2 tyg. oczekiwanie na sprowadzenie nowej), problem zasikanej podstawy ekranu rozwiązany nie został. Nowa matryce jest co prawda trochę mniej zasikana niż stara, ale jest nadal. Dla mnie po upływie czasu wniosek jest jeden - jeśli da się z tym jakoś żyć, to próbować odczekać, może kiedyś w końcu się poprawi wystarczająco? (mam 3 lata gwarancji, więc czas jest). Każda kolejna interwencja to znowu X czasu walki z serwisem i Apple, a efekt niepewny, nawet jak dobijesz się wymiany na nowym, to całkiem możliwe, że nowy tez będzie miał problem.
#262
Napisano 12 listopada 2010 - 15:09
#263
Napisano 12 listopada 2010 - 15:25
#264
Napisano 12 listopada 2010 - 15:33
#265
Napisano 12 listopada 2010 - 17:03
Może zbieg okoliczności, ale u mnie smuga pojawiła się w niecały miesiąc po tym, jak przestałem wyłączać maka, a zacząłem usypiać.Od jakis paru tygodni maka nie wylaczam, tylko usypiam. Jakos dziwna koincydencja...
#266
Napisano 12 listopada 2010 - 18:52
#267
Napisano 12 listopada 2010 - 19:22
#268
Napisano 12 listopada 2010 - 22:55
Dzwoniłem dzisiaj do Apple Poland
.
#269
Napisano 12 listopada 2010 - 23:08
Dzwoniłem dzisiaj do Apple Poland dowiedziałem się że o problemie z matrycami oni już dawno nie słyszeli :/
To bardzo dziwne, bo ostatnio ciągle o tym najczęściej słyszę.
iMak to chyba teraz najczęściej psujący się produkt Apple
#270
Napisano 19 listopada 2010 - 10:04
#271
Napisano 20 listopada 2010 - 22:51
#272
Napisano 12 grudnia 2010 - 23:19
#273
Napisano 12 grudnia 2010 - 23:31
Miałem taką samą sytuację przy zakupie. Po rozpakowaniu okazało się, że jest znacząca plamka na matrycy (podłużna). iMac został wymieniony na fabrycznie nowy z tytułu rękojmi. Nie wchodź w coś w stylu "odsyłamy do cortland", bo to strata czasu -prosisz o nowy i masz do tego prawo na podstawie art. 556 KC. To Ty wybierasz kto odpowiada za niezgodność towaru z umową (sprzedawca /gwarant).
To nie jest do końca prawda. Przepisy o rękojmi mówią, że klient ma prawo domagać się od sprzedawcy wymiany towaru na nowy, wolny od wad, ale jednocześnie zwalniają sprzedawcę z tego obowiązku jeśli spowoduje on usunięcie wady. Innymi słowy, sprzedawca co prawda nie ma prawa odsyłać klienta do serwisu bez jego zgody, ale ma prawo przyjąc wadliwy towar od klienta i samemu przesłać go do serwisanta, jeśli serwis usterkę usunie, sprzedawca nie ma obowiązku wymiany sprzętu na nowy.
#274
Napisano 27 grudnia 2010 - 13:08
#275
Napisano 27 grudnia 2010 - 13:11
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych