Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
* * * * * 1 głosy

AirPods Pro - dyskusja


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
407 odpowiedzi w tym temacie

#151 Sebosz

Sebosz
  • 4 178 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 29 stycznia 2020 - 16:45

Ustawienia > Ogólne > To urządzenie > na dole powinna być zakładka z AirPodami.


iPhone 13 Pro Max • MacBook Pro (16" 2021 M1 Max) • iPad Pro 11" • 2x HomePod mini • AirPods Pro/Solo Pro • Watch Series 6


#152 IQM1

IQM1
  • 185 postów

Napisano 29 stycznia 2020 - 16:55

Jest zakładka WERSJA OPROGRAMOWANIA, której nie da się otworzyć 



#153 Sebosz

Sebosz
  • 4 178 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 29 stycznia 2020 - 17:06

Żeby zakładka z AirPodami była widoczna muszą być połączone z Twoim telefonem (np. wyjęte z pudełka)


iPhone 13 Pro Max • MacBook Pro (16" 2021 M1 Max) • iPad Pro 11" • 2x HomePod mini • AirPods Pro/Solo Pro • Watch Series 6


#154 IQM1

IQM1
  • 185 postów

Napisano 29 stycznia 2020 - 18:22

Są podłączone, jedyne co jest to :

numer seryjny, numer modelu A2084, wersja sprzętu 1.0.0 oraz właśnie wersja oprogramowania sprzętowego bez numeru



#155 ali_cja

ali_cja
  • 245 postów

Napisano 29 stycznia 2020 - 19:45

Zmniejsz wielkość tekstu w telefonie ( np. do 50%), wówczas będzie widoczna wersja oprogramowania sprzętowego.
Możesz też, bez zmniejszania wielkości tekstu, dotknąć tekstu „Wersja oprogramowania sprz....” i skopiować, gdy wyskoczy okienko „Kopiuj”. Wklej np. do Notatek i tam zobaczysz wersję.

#156 IQM1

IQM1
  • 185 postów

Napisano 29 stycznia 2020 - 22:02

Na to nie wpadłem, dzięki.

Wrsja softu to 2B588



#157 Driff

Driff
  • 423 postów

Napisano 30 stycznia 2020 - 05:52

Ja coraz częściej spotykam się z upierdliwymi błędami, które na początku nie występowały (poza wykrzyknikami):

- lewa słuchawka czasem wyraźnie trzeszczy, nawet przy wyłączonej muzyce - pomaga włożenie i wyjęcie z etui,
- wczoraj lewa słuchawka w ogóle nie chciała grać - pomógł restart iPhone,
- automatyczna pauza dość często nie działa ale tu raczej widzę winę w telefonie, muzyki słucham tylko z YouTube i mam wrażenie, że telefon przestaje po jakimś czasie ogarniać skąd leci dźwięk. Nie działają tez wtedy przyciski na słuchawkach. Na te przypadłości wystarczy ubić apke YouTube z multitaskingu,
- czerwone wykrzykniki jak się pojawiały zaraz po kupnie tak pojawiają się nadal ale na to zwracam raczej małą uwagę, raczej nie patrzę co się pojawia tylko wyciągam słuchawki i od razu wkładam je do uszu.

Ogólnie jestem zadowolony z tych słuchawek ale trochę dużo tych problemów jak na gadżet który ma trochę ponad miesiąc i kosztował 1250 zł. Boje się, że te słuchawki za kilka miesięcy po prostu przestaną działać.

Użytkownik Driff edytował ten post 30 stycznia 2020 - 05:54

<p>MacBook Air 13" Early 2014 + iPhone 12 Pro Max + AirPods Pro

#158 EMU

EMU
  • 2 372 postów
  • Płeć:
  • SkądCupertino ;-)

Napisano 03 lutego 2020 - 13:50

Coś cisza o nowej aktualizacji słuchawek. A ANC dalej słabe. :/ najgorsze jest to że na infolinii technicznej nie wiedzą nic o problemie.

Użytkownik EMU edytował ten post 03 lutego 2020 - 13:51

MacBook Air M2 - iPad Pro M2 - iPhone 15 Pro MAX - Garmin Epix2 PRO - AirPods 2 PRO 


#159 crash5

crash5
  • 404 postów
  • SkądGdynia

Napisano 04 lutego 2020 - 18:11

Czy zdarzyło się komuś , tak jak mi , że jedna słuchawka ma mniej % baterii od drugiej? To jest bezsensu , bo przecież używa się dwóch naraz słuchawek a jednak jest różnica około 30% baterii między lewą a prawą słuchawką. 


iPhone 14 Pro Max 128 GB , iPad 2018 9.7 , Apple Watch 5 (44) (Cellular) , Air Pods Pro , Apple TV 4 GEN 4K ,Belkin 3-in-1 Wireless Charging Pad Black 


#160 GreaTskY

GreaTskY
  • 3 293 postów
  • Skądtowni?

Napisano 04 lutego 2020 - 18:50

Czy zdarzyło się komuś , tak jak mi , że jedna słuchawka ma mniej % baterii od drugiej? To jest bezsensu , bo przecież używa się dwóch naraz słuchawek a jednak jest różnica około 30% baterii między lewą a prawą słuchawką. 

 

To nie jest normalne, w moim przypadku różnica jest 1-2%.


Komputer:  MacBook Air z M2 / 8 CPU / 10 GPU / 16 Neural Engine / 16 GB Ram / Dysk SSD 256 GB / Kolor Północ / MacOS Sonoma 14.4

Telefon:  iPhone 15 Pro / 128 GB / Tytan Naturalny / iOS 17.4


#161 lousylucky

lousylucky
  • 289 postów
  • SkądGrenoble, FR

Napisano 10 lutego 2020 - 21:05

Orientuje się ktoś czy w apple storach jest możliwość przetestowania sobie słuchawek ?


Sony Ericsson Arc S -> Iphone 4 -> Xperia Z2 -> Xperia Z5 -> Iphone 6s -> Iphone X -> Iphone Xs -> Iphone 12 Pro Max


#162 Cadnin

Cadnin
  • 197 postów
  • SkądKraków

Napisano 11 lutego 2020 - 10:37

Orientuje się ktoś czy w apple storach jest możliwość przetestowania sobie słuchawek ?

Jakiś czas temu też chcialem przetestować przed zakupem i w iSpot w Krakowie powiedzieli, że nie ma takiej możliwości w ich salonach.


Today we are living our future memories...

#163 ftpd

ftpd

    Nie.


  • 23 808 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 11 lutego 2020 - 11:22

I dobrze. Chciałbyś nosić w uszach coś, co przedtem mieszkało u kogoś, od wymuskanego biznesmena do żula z ulicy, który w sumie wszedł tylko się ogrzać, ale jak już jest...? ;-)


  • effe lubi to

Używaj przycisku 'Zgłoś', zamiast edytować post i pisać w nim, na przykład, "do usunięcia".
Pisanie prywatnej wiadomości do moderatora powinno być ostatecznością. Do tego też służy przycisk 'Zgłoś'.
Do płaczu na pracę Moderacji służy ten wątek. Inne formy będą bezwzględnie kasowane.


#164 Cadnin

Cadnin
  • 197 postów
  • SkądKraków

Napisano 11 lutego 2020 - 14:34

Kwestia wymiennych gumek w słuchawkach. Jeśli dobrze pamiętam to oglądając zdjęcia z premiery Airpodsów Pro w US/JPN oferowali właśnie takie wymienne gumki, żeby można było posłuchać. Inna sprawa, że była to właśnie oficjalna premiera, wiec inaczej ciężko byłoby to ogarnąć ;)


Today we are living our future memories...

#165 winmaciek

winmaciek
  • 6 506 postów
  • Płeć:

Napisano 12 lutego 2020 - 02:26

Bez przesady. Skoro w pierwszym lepszym sklepie z butami są dostępne dla klientów skarpety (do przymierzenia na bosą stopę), to takie rzeczy jak najbardziej da się ogarnąć. 

Inną opcją jest zamówienie ich przez Apple Online Store i ewentualny zwrot, jeśli nie będą pasować.


  • keniutek i lousylucky lubią to

MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular

Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware. 


#166 lousylucky

lousylucky
  • 289 postów
  • SkądGrenoble, FR

Napisano 12 lutego 2020 - 14:34

Jakiś czas temu też chcialem przetestować przed zakupem i w iSpot w Krakowie powiedzieli, że nie ma takiej możliwości w ich salonach.

 

Akurat mam na myśli oficjalne apple store. Domyślam się, że nasi resellerzy nie chcą się fatygować w takie coś. Dlatego interesuje mnie czy w każdym apple storze jest taka możliwość, czy w wybranych, czy tylko była możliwość w okolicach premiery.

 

xAzGWvY.jpg

 

Na zdjęciu Mediolan.


Użytkownik lousylucky edytował ten post 12 lutego 2020 - 14:34

Sony Ericsson Arc S -> Iphone 4 -> Xperia Z2 -> Xperia Z5 -> Iphone 6s -> Iphone X -> Iphone Xs -> Iphone 12 Pro Max


#167 rees

rees
  • 167 postów

Napisano 18 lutego 2020 - 08:49

Jak wasze opinie po dłuższym czasie użytkownia ? Warto było zmieniać AirPods na PRO? Ja zdecydowałem się po 2 latach używania Airpodsów 1gen na zmianę na PRO pod koniec listopada 2019 i mam dość mieszane uczucia, z przewagą tych pozytywnych. Moje wrażenia:

 

- nie lubię dokanałowych słuchawek. Zawsze mnie denerwowało wrażenie odcięcia od świata i szumy czy też dźwięki przewodzenia kostnego, połykania śliny itp itd. O dziwo w PRO w trybie kontaktu tego nie ma, zaś w trybie ANC praktycznie nie występuję. Jest lepiej niż zakładałem.

 

- gumki. Mam problem ze standardowymi rozmiarami gumek. Do tej pory używałem M, test dopasowania przechodził zawsze ok. Od początku lutego za każdym razem testu nie przechodzi lewa słuchawka. Patrząc po forumach typu macrumors widać że jest masa ludzi którym też przestał test wychodzić w 100% dopasowania na tych samych gumkach. Próbowałem zmienić na L  (da się wsadzić) czy na S (za małe) ale też nie przechodzą testów. ZAczynam podejrzewać że lewy AirPods jest po prostu wadliwy - chociaż ani basy ani ANC nie zmieniło się na gorsze.

 

- jakość ANC: za pierwszy razem było to piękne bo odcięło mnie od szumu klimatyzacji w biurowcu i całego tego hałasu biurowego. po updtaecie softu na 2C pogorszyło się: teraz przebijają się do mnie dźwięki których wcześniej nie słyszałem typu silnik autobusu, szum metra czy w/w szum biurowca. Nie jakoś mocno ale jednak. Podejrzewam problem z izolacją z gumkami jak pkt wyżej. Może oddam na testy do ipada albo gdzieś.

 

I tak dochodzę do wniosku że gdyby nie ANC w życiu bym ich nie kupił tylko najwyżej dokupił sobie airport gen2 z wireless czasem i dalej spokojnie używał. 


Użytkownik rees edytował ten post 18 lutego 2020 - 08:50


#168 dawsze

dawsze
  • 195 postów

Napisano 18 lutego 2020 - 18:42

Zdecydowałem się zrobić upgrade. Oto moje przemyślenia w kilku punktach po dwóch tygodniach użytkowania: 

- nigdy nie lubiłem dokanałowych słuchawek. Zawsze wywoływały one u mnie dyskomfort i nie mogłem ich nosić dłużej niż godzina bez przerwy. AirPods Pro są w tym względzie lepsze, nie wiem czy to kwestia tej wentylacji czy bardziej tego, że jednak nie mamy tego plastikowego patyka w uchu. Niemniej jednak mogę je nosić po dwóch tygodniach jak zwykłe AirPods. Piszę po dwóch bowiem przez pierwszy tydzień czasami czułem dyskomfort w prawym uchu ale chyba kwestia przyzwyczajenia bo jest już OK :P

- jakość dźwięku - nie jestem melomanem, starczały mi zwykłe AirPods dlatego jestem mile zaskoczony wersją Pro - są głośniejsze, mają lepsze basy przez co wydaje mi się, że grają lepiej,

- ANC - czyli główny powód, dla którego kupiłem. Działa świetnie w mojej opinii. W komunikacji miejskiej z muzyką całkowicie się odcinam. Bez - wiadomo, że nie. Testowałem jednak kilka tygodni temu w USA słuchawki Bose z ANC i one też całkowicie mnie nie odcinały, coś tam jednak słyszałem bez muzyki nawet w nich. 

 

Ogólnie jestem zadowolony, mam nadzieję, że posłużą przez dłuższy czas. W skórzanym casie prezentują się świetnie :) 

 

aJh03nz.jpg


Użytkownik dawsze edytował ten post 18 lutego 2020 - 18:42


#169 rees

rees
  • 167 postów

Napisano 19 lutego 2020 - 15:33

C to za case? Nomad? 



#170 GreaTskY

GreaTskY
  • 3 293 postów
  • Skądtowni?

Napisano 19 lutego 2020 - 20:15

Ja nadal mam oprogramowanie 2B588.

Komputer:  MacBook Air z M2 / 8 CPU / 10 GPU / 16 Neural Engine / 16 GB Ram / Dysk SSD 256 GB / Kolor Północ / MacOS Sonoma 14.4

Telefon:  iPhone 15 Pro / 128 GB / Tytan Naturalny / iOS 17.4


#171 dawsze

dawsze
  • 195 postów

Napisano 19 lutego 2020 - 20:44

C to za case? Nomad?


Tak, Nomad. :)

#172 Driff

Driff
  • 423 postów

Napisano 22 lutego 2020 - 20:57

U mnie robi się coraz ciekawiej. Wyjąłem dziś słuchawki i ku mojemu zdziwieniu zarówno one jak i sam case były kompletnie rozładowane a jestem pewny, ze kończąc ostatni raz słuchać muzykę jedno i drugie miało spory zapas energii. Czy ktoś spotkał się z podobnym przypadkiem przy AirPods Pro? Niby przy zwykłych AirPods pomaga reset.
<p>MacBook Air 13" Early 2014 + iPhone 12 Pro Max + AirPods Pro

#173 rees

rees
  • 167 postów

Napisano 23 lutego 2020 - 11:32

U mnie robi się coraz ciekawiej. Wyjąłem dziś słuchawki i ku mojemu zdziwieniu zarówno one jak i sam case były kompletnie rozładowane a jestem pewny, ze kończąc ostatni raz słuchać muzykę jedno i drugie miało spory zapas energii. Czy ktoś spotkał się z podobnym przypadkiem przy AirPods Pro? Niby przy zwykłych AirPods pomaga reset.

 

Tak, u kolegi był podobny przypadek: rozładowany case i jedna słuchawka. Poszedł do serwisu i po tygodniu dostał nowe.



#174 NowoczesnyUser

NowoczesnyUser
  • 1 postów

Napisano 23 lutego 2020 - 15:09

Na gwarancję w takim wypadku bez problemu wysyłają nowe najczęściej. Do mnie po niecałym tygodniu od reklamacji już dotarły nowe słuchawki.



#175 rees

rees
  • 167 postów

Napisano 26 lutego 2020 - 09:54

U mnie w ogóle jakaś degrengolada. Lewy AirPod pro przestał przechodzić test dopasowania na wszystkich wkładach, pożyczyłem nawet od kumpla wszystkie żeby też sprawdzić i za każdym razem jest popraw położenie lub zmień wkładkę. Tym samym nie mam basu,  a ani to kpina, plus słychać przewodzenie kostne, przełykanie śliny, czy uderzenia nóg o ziemię  jak biegnę. Idę do serwisu bo to jakieś jaja są. No co za niedopracowany shit. AirPods gen 1 służą mi dzielnie (teraz to żonę) i nigdy nie miałem z nimi problemów.






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych