„RobaLuna" i „The Take" - nowe reklamy z serii Shot on iPhone
Apple nawiązało niedawno współpracę z grupą młodych studentów szkół filmowych, którzy otrzymali zadanie nakręcenia nowych spotów reklamowych z serii Shot on iPhone. Na oficjalnym profilu firmy w serwisie Instagram pojawiły się już pierwsze nagrania z tej serii.

Pierwszy z nowych spotów nosi tytuł „The Take", a jego twórcą jest Niko Baur. Autorem drugiego spotu, zatytułowanego „RobaLuna", jest Guillermo Mora. Obaj mają po dwadzieścia jeden lat, a zadaniem postawionym im przez Apple było nakręcenie za pomocą iPhone'a 12 krótkich filmów w orientacji pionowej.
W ubiegłym tygodniu Apple opublikowało na swoim profilu w serwisie YouTube nagranie pokazujące kulisy powstawania „The Take", „RobaLuna" i innych nowych spotów z serii Shot on iPhone. Kolejne dwa filmy nakręcone przez studentów współpracujących z Apple mają zostać opublikowane 26 i 27 stycznia.