Prowadzenie firmy na Macu? Od kilku lat jest to możliwe m.in. za sprawą świetnego programu mpFirma, o którym szerzej pisaliśmy na MyApple w ubiegłych latach. Teraz jego producent, firma BinSoft, zapowiada pojawienie się modułu Książki Przychodów i Rozchodów i ogłasza specjalną promocję dla czytelników MyApple.

mpFirma to rozbudowane narzędzie do kompleksowego prowadzenia na komputerze Mac firmy handlowej, usługowej, jak i handlowo-usługowej. Pozwala ono m.in. na wystawienie różnego rodzaju faktur, m.in. zaliczkowych, walutowych i faktur w języku angielskim, rachunków, paragonów i ich druk na drukarkach fiskalnych. W mpFirma można prowadzić magazyn, tworzyć cenniki i wystawiać dokumenty, można także prowadzić sprzedaż detaliczną w sklepie i hurtowni. Jest też moduł CRM do tworzenia i zarządzania kampaniami reklamowymi przez e-mail i SMS, a także do utrzymywania relacji z klientami, prowadzenia korespondencji i obsługi serwisowej. Na drugi kwartał tego roku producent zapowiedział właśnie rozszerzenie funkcji programu o moduł Książki Przychodów i Rozchodów.

Aplikację mpFirma można pobrać bezpośrednio ze strony BinSoftu. Standardowa wersja testowa umożliwia darmowe korzystanie z programu przez miesiąc.

Aby skorzystać ze specjalnej wersji po zainstalowaniu programu należy zarejestrować się podając podczas rejestracji klucz programu: MP-4EECB4932E

Czytelnicy MyApple, którzy pobiorą program już teraz mogą testować go aż do końca maja 2017, a jeśli zdecydują się w tym czasie na jego zakup otrzymają rabat w wysokości 10%.

Przy zakupie wystarczy podać kod rabatowy: mpFirma