Jak donosi serwis MacRumors, piszczenie i syczenie to nie jedyny problem, z którym borykają się właściciele najnowszej generacji iPhone’ów. Smartfony te mają problem z ponownym połączeniem się z siecią komórkową po tym jak dezaktywowany zostaje tryb samolotowy.

Według informacji uzyskanych przez wspomniany serwis, firma z Cupertino jest tego świadoma i zaleca aby w razie wystąpienia problemu zrestartować urządzenie. Jeśli to nie pomoże należy wyciągnąć i ponownie włożyć kartę SIM. Co więcej, Apple poinformowało pracowników swoich salonów aby w przypadku zgłaszania takich problemów przez klientów niezwłocznie wymieniać urządzenia na nowe. Ma się to odbywać nawet bez konieczności uruchamiania testu diagnostycznego.

Jeden z czytelników MacRumors udostępnił film, na którym (pomimo nie najlepszej jakości) zobaczyć można dwa modele iPhone’ów - 6s oraz 7. Na nagraniu widać, że po wyłączeniu trybu samolotowego, model poprzedniej generacji szybko łączy się z siecią komórkową, a na ekranie nowego modelu zobaczyć można komunikat „No service”.

Źródło: MacRumors