Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
* * * * * 1 głosy

"Pykający" iPhone 6.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
83 odpowiedzi w tym temacie

#1 szaliq

szaliq
  • 3 postów

Napisano 06 stycznia 2015 - 18:02

Tak, stało się, to mój pierwszy post-temat na forum myapple, witajcie forumowicze!

Chciałbym podzielić się z Wami pewną usterką, którą odkryłem ponad tydzień temu w swoim pięknym, złotym iPhone 6 16GB. 

Gdy po raz pierwszy wyjąłem telefon z pudełka wszystko zdawało się ok. Niestety po ponad dwóch tygodniach zauważyłem i jednocześnie usłyszałem dziwne "pykanie"/"klikanie" podczas naciskania palcem na panel ekranu mniej więcej na wysokości przycisku Power oraz z drugiej strony - przy przyciskach Głośności. Po wielokrotnym wciskaniu właśnie w wyżej wymienionych miejscach dźwięk znikał, by po kilku minutach pojawić się ponownie. Na początku zbagatelizowałem problem, jednak mijały dni a "klik" wzmagał się. Dziś owy "pyk" słychać z dobrych kilku metrów. Postanowiłem zagłębić się w forum amerykańskiego Apple i odnalazłem mnóstwo wpisów dotyczących tego problemu. Całe szczęście - zjawisko nie frustruje tylko mnie. Aby dolać oliwy - krawędź przy przyciskach Głośności w momencie lekkiego wciśnięcia jakby rozjeżdża się delikatnie.

Tutaj czas na podstawowe pytanie: czy komukolwiek z Was zdarzyło się coś podobnego i jak poradziliście sobie z opisanym problemem? Jestem z Warszawy więc czekam także na sugestie, który Reseller sprawdzi się w serwisowaniu bądź wymiany na nowy celująco. Nie ukrywam, że iPhone jest moim narzędziem pracy dlatego marzę na rozwiązaniu, które proponują w amerykańskim Apple Store, czyli wymiana na miejscy na nowy model :)

Polecam lekturę poniżej oraz abyście nie pomyśleli, że macie do czynienia z kolejnym "mac-czubem", załączam również filmik własnego autorstwa.

 

https://discussions.apple.com/thread/6553994?start=0&tstart=0

 

Pozdrawiam i dziękuję za cierpliwość! :)


P.S. Tutaj link z obiecanym filmikiem:

 



#2 Wojtek1989PL

Wojtek1989PL
  • 107 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 06 stycznia 2015 - 19:00

moja kobita też to ma w silverze ale ,,mniejszy,, klik (dużo cichszy), pod koniec gwarancji się wymieni :) na nowy (refurb) nikt Ci z miejsca w Polsce nie wymieni, gwarancja - i 3-5 dni czekania.


MacBook Pro 13, iPhone 11 Pro Max, Apple Watch 5 44mm, AirPods 2, Apple TV 4


#3 szaliq

szaliq
  • 3 postów

Napisano 07 stycznia 2015 - 17:27

Dziś odwiedziłem warszawski Cortland. Okazuję się, że nie jestem pierwszą osobą przychodzącą z takim problemem. W ramach gwarancji telefon musi zostać oddany w ręce specjalistów, na 4-6 dni a następnie prawie pewnym jest, że zostanie wymieniony na nowy. Jednak nie zupełnie nowy  (w pudełku, zafoliowany, nie dotykany) tylko na nowe "urządzenie", przysłane przez serwis. Nie postanowiłem go zostawiać gdyż na razie nie posiadam telefony zastępczego ale zadaję sobie pytanie: na ile urządzenie, na które zostanie zamieniony mój iPhone, nie jest wcześniej już naprawiane??



#4 OleYek

OleYek

  • 17 478 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 07 stycznia 2015 - 21:06

A może poszukasz, bo o refurbach jest pół forum...


Linux is like a wigwam. No gates, no windows and apache inside.
PDAClub.pl - Wortal i forum miłośników technologii Mobilnych
CyfrowyJa.pl - Wszystko o Smartwatch, Smartband, Activity Tracker i gadżetach

#5 Duvel

Duvel
  • 10 postów

Napisano 08 stycznia 2015 - 20:38

Mam to samo w iPhone 5



#6 mazurekbart1

mazurekbart1
  • 51 postów

Napisano 13 stycznia 2015 - 20:01

Witam wszystkich zmagam się dokładnie z tym samym problemem na dodatek przycisk Power wydaje czasami dziwne odgłosy coś jakby dwuklik. Myślałem , że jestem jedynym zmagającym się z tym problemem. Co sugerujecie lepiej zostawić tak jak jest czy dać do serwisu ? Jak wygląda później gwarancja jest kontynuowana czy dostaje tylko 90 dni ? 



#7 effe

effe
  • 6 545 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 13 stycznia 2015 - 20:07

Dwuklik home button to typowa usterka iPhone 5s/6. Ponoć wymieniają na gwarancji. Miałem to samo. 


iPhone 12 mini 


#8 mazurekbart1

mazurekbart1
  • 51 postów

Napisano 13 stycznia 2015 - 20:31

Dwuklik home button to typowa usterka iPhone 5s/6. Ponoć wymieniają na gwarancji. Miałem to samo. 

Czyli bez obaw mogę oddać telefon do serwisu ? Chodzi o to że raz jest ok a raz pojawia się problem. Nie wiem czy podejdą do tego poważnie czy oleją temat jak to bywa czasami w naszym kraju .. 



#9 effe

effe
  • 6 545 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 13 stycznia 2015 - 20:37

Zdecydowanie oddaj telefon na gwarancje. To jest typowa wada fabryczna i bardzo irytująca. 


iPhone 12 mini 


#10 mazurekbart1

mazurekbart1
  • 51 postów

Napisano 13 stycznia 2015 - 20:40

Dokładnie dzięki za pomoc jutro udam się do Cortlandu. Ehh dwie usterki za jednym razem dość irytujący fakt w telefonie za tą cenę .. 



#11 bieniok

bieniok
  • 8 postów

Napisano 19 stycznia 2015 - 21:31

mam to samo clik z prawej strony wyświetlacza



#12 Bania88

Bania88
  • 202 postów

Napisano 19 stycznia 2015 - 22:54

Ja od dwoch dni slysze klik przy scisnieciu lewego dolnego rogu iphone 5s. Cos jakby jakis zatrzask nie lapal.



#13 mazurekbart1

mazurekbart1
  • 51 postów

Napisano 20 stycznia 2015 - 15:37

Po wielu telefonach udało mi się skontaktować z Cortlandem. Moje zdziwienie było wielkie nie wykryto usterki.. telefon jeszcze wczoraj nie był zdiagnozowany, a dziś już został odesłany z Poznania do Wrocławia .. Sprawa idzie do Apple będę informował co dalej się wydarzyło z moim telefonem .. 



#14 Wojtek1989PL

Wojtek1989PL
  • 107 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 21 stycznia 2015 - 18:57

Mi 9 stycznia wymienili iPhone'a 6 64GB Space Grey na ,,nowy,, (przesunięta przednia kamera), dziś wyjąłem jakoś przypadkiem tel z etui i usłyszałem klikanie lewej strony ekranu (ekran się ugina)… Powiem szczerze, że trochę mnie to zażenowało, sprzęt za grubo ponad 3 klocki i taka fuszerka… Non stop coś. Teraz mam pytanie, ile tak Apple może mi wymieniać telefon? W nieskończoność? Dobrze, że akurat dziś kupiłem siostrze nówkę iP5 to sobie poużywam póki nie wróci z nart akurat mi mojego ogarną...


  • jacekk16 lubi to

MacBook Pro 13, iPhone 11 Pro Max, Apple Watch 5 44mm, AirPods 2, Apple TV 4


#15 effe

effe
  • 6 545 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 21 stycznia 2015 - 19:12

No niestety tak wygląda masówka. Kiedyś produkcja sprzętów Apple wyglądała zupełnie naczej. Mniej = lepiej. 


iPhone 12 mini 


#16 Wojtek1989PL

Wojtek1989PL
  • 107 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 21 stycznia 2015 - 19:52

zastanawiam sie tylko jak oddac sprzet na gwarancje (ost. wysylalem z pracy przez door to door i wtedy leci tel do Poznania - Cortland), ale mam w Warszawie punkt Cortland (tylko nie wiem czy oni tez nie wysylaja do Poznania…) ktos cos wie i doradzi?


MacBook Pro 13, iPhone 11 Pro Max, Apple Watch 5 44mm, AirPods 2, Apple TV 4


#17 mazurekbart1

mazurekbart1
  • 51 postów

Napisano 22 stycznia 2015 - 11:28

zastanawiam sie tylko jak oddac sprzet na gwarancje (ost. wysylalem z pracy przez door to door i wtedy leci tel do Poznania - Cortland), ale mam w Warszawie punkt Cortland (tylko nie wiem czy oni tez nie wysylaja do Poznania…) ktos cos wie i doradzi?


Moj telefon został oddany we Wrocławiu a i tak wysłali go do poznania.. Wysłany rzekomo we wtorek dalej do mnie nie dotarł. ,,Pykający" ekran zdaniem Cortlandu nie ma miejsca w moim telefonie. Wychodzi na to źe sobie wymyśliłem ;) a tak serio to wsparcie Apple założyło swoją sprawę i za pośrednictwem Ispotu mają sprawdzić tą usterkę. Pan z infolinii mnie uspokoił ponieważ widział już takie przypadki, jednak jak powiedział zdarzają się leniwi serwisanci, którzy sprawę olewają. Życzę wam mniej przygód przy zgłaszaniu tej usterki :)

#18 Wojtek1989PL

Wojtek1989PL
  • 107 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 22 stycznia 2015 - 12:52

Ja dziś rano wysłałem (przez door to door) do Poznania, dam znać jak to będzie u mnie. Jeżeli mi tego nie uznają to się spakuję w samochód i pojadę tam! Bez jaj, sprzęt z ponad 3 koła! Jestem tylko ciekawy jak to było w Twoim przypadku, moja kobieta też ma pykającego w prawym dolnym rogu ale to raz na jakiś czas... Mój natomiast w okolicach klawisza (dolnego) głośności lata jak kapsel od frugo... Jeżeli mi tego nie ogarną to zapewne zrezygnuję z mojego hobby kupowania raz w roku sprzętu za 3500 bo to żenada jakaś...


Użytkownik Wojtek1989PL edytował ten post 22 stycznia 2015 - 12:59

MacBook Pro 13, iPhone 11 Pro Max, Apple Watch 5 44mm, AirPods 2, Apple TV 4


#19 mazurekbart1

mazurekbart1
  • 51 postów

Napisano 22 stycznia 2015 - 13:02

Cóż oni wiedzą swoje i cięźko będzie z nimi coś wywalczyć.. Ostatnia nadzieja w Ispocie później pojadę chyba do Genius Bar .. U mnie klik jest w miarę cichy po kilku kliknięciach ustaje na jakieś kilka minut, później problem znowu się pojawia.. Wiem że to nie jest typowa usterka, jednak jak sam powiedziałeś za takie pieniądze oczekuje się sprawnego telefonu w każdym calu.. To mój pierwszy IPhone przygoda z nim zaczyna się kiepsko :)

Użytkownik mazurekbart1 edytował ten post 22 stycznia 2015 - 13:10


#20 Wojtek1989PL

Wojtek1989PL
  • 107 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 23 stycznia 2015 - 22:36

Dostałem odpowiedź :)

,,Dzień dobry, 

formą naprawy usterki, z którą przysłali Państwo  urządzenie, jest jego wymiana w całości. W ramach wykonania zlecenia, sprzęt zostanie wymieniony na model nowy lub odnawiany. Wizualnie i technicznie urządzenie będzie odpowiednikiem produktu fabrycznie nowego. Metoda ta pozwala na najefektywniejsze usunięcie problemu oraz  zachowanie najwyższej jakości sprzętu Apple. Okres gwarancji wynosi 90 dni lub do końca okresu gwarancyjnego - w zależności od tego, który z tych okresów jest dłuższy. 

Wymiana zostanie zrealizowana w ramach gwarancji. 

Planowany termin zakończenia naprawy to 26.01.2015. Jest to orientacyjna data, która może ulec zmianie. O zakończeniu naprawy zostaną Państwo poinformowani osobną wiadomością.,,


MacBook Pro 13, iPhone 11 Pro Max, Apple Watch 5 44mm, AirPods 2, Apple TV 4


#21 mazurekbart1

mazurekbart1
  • 51 postów

Napisano 24 stycznia 2015 - 12:22

Drodzy Państwo żeby rozwiać wątpliwości dodaje krótki filmik pokazujący klikanie w moim telefonie. Według Cortlandu w Poznaniu tak wygląda brak usterki .. Jak myślicie są jakieś szanse żeby serwis ispotu w końcu wymienił mi telefon ? 

 

 

 


Użytkownik mazurekbart1 edytował ten post 24 stycznia 2015 - 12:34


#22 SeNuke

SeNuke
  • 769 postów

Napisano 24 stycznia 2015 - 12:52

Drodzy Państwo żeby rozwiać wątpliwości dodaje krótki filmik pokazujący klikanie w moim telefonie. Według Cortlandu w Poznaniu tak wygląda brak usterki .. Jak myślicie są jakieś szanse żeby serwis ispotu w końcu wymienił mi telefon ? 

 

 

Miałem identyczną sytuację przy iP 5S. Też Cortland uznał że się czepiam i obciążył mnie dodatkowo kosztami kuriera które musiałem wpłacić bo nie chcieli oddać mi telefonu. Dzwoń do Apple. U mnie wystarczył jeden telefon do nich i wysłanie im podobnego filmu oraz dokumentu że Cortland odmówił naprawy / wymiany i po 3 dniach oczekiwania poproszono mnie o ponowne odesłanie telefonu do Cortland'u który tym razem już problemu nie robił i grzecznie wymienił mi mój jednak USZKODZONY egzemplarz  :lol:

PS.: opisz im całą sytuacje że nie chcieli Ci pomóc a ty jesteś pewny swego i uważasz że telefon uszkodzony i czujesz się pokrzywdzony przez serwis i że masz na to dowody że jest uszkodzony ;)


Użytkownik SeNuke edytował ten post 24 stycznia 2015 - 12:54

 iPhone 14 Pro Max 256GB Space Black iOS 16 /  Apple Watch Series 6 44mm Blue watchOS 9
Game Center: .::.Mike.::.


#23 mazurekbart1

mazurekbart1
  • 51 postów

Napisano 24 stycznia 2015 - 13:05

No to rozbudziłeś ponownie moje nadzieje :) Ogólnie wsparcie apple odesłało mnie do ispotu żebym tam zostawił im telefon. Dzisiaj wysłałem jeszcze maila do cortlandu z filmem i moimi uwagami co do przeprowadzonej ,,diagnozy". Mam wielką nadzieję że w końcu ktoś przestanie bagatelizować problem i dostanę sprawny telefon :)



#24 SeNuke

SeNuke
  • 769 postów

Napisano 24 stycznia 2015 - 13:23

Hah. Mail do Cortlandu i czekaj do "usr**ej" śmierci na odpowiedź od nich. Ja wysłałem im zapytanie o stan tegoż 5S który wrócił wtedy przed moją interwencją nie wymieniony i upaprany dodatkowo jakimś klejem. Na odpowiedź czekam do dziś. Także wszelkie maile do nich to strata czasu ;)


 iPhone 14 Pro Max 256GB Space Black iOS 16 /  Apple Watch Series 6 44mm Blue watchOS 9
Game Center: .::.Mike.::.


#25 mazurekbart1

mazurekbart1
  • 51 postów

Napisano 24 stycznia 2015 - 15:01

Tak znam temat ja przez tydzień rzekomej naprawy nie dostałem od nich jednego telefonu żeby poinformowali mnie o przebiegu naprawy .. 


Miałem identyczną sytuację przy iP 5S. Też Cortland uznał że się czepiam i obciążył mnie dodatkowo kosztami kuriera które musiałem wpłacić bo nie chcieli oddać mi telefonu. Dzwoń do Apple. U mnie wystarczył jeden telefon do nich i wysłanie im podobnego filmu oraz dokumentu że Cortland odmówił naprawy / wymiany i po 3 dniach oczekiwania poproszono mnie o ponowne odesłanie telefonu do Cortland'u który tym razem już problemu nie robił i grzecznie wymienił mi mój jednak USZKODZONY egzemplarz  :lol:

PS.: opisz im całą sytuacje że nie chcieli Ci pomóc a ty jesteś pewny swego i uważasz że telefon uszkodzony i czujesz się pokrzywdzony przez serwis i że masz na to dowody że jest uszkodzony ;)

Czy mógłbyś powiedzieć mi gdzie dokładnie wysyłałeś filmik z uszkodzonym Iphonem do Apple ? Jeśli tak mógłbyś podać mi ich adres mailowy nie mogę doszukać się na stronie wsparcia :)






Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych