Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iMac 21,5 - Plama na matrycy


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1022 odpowiedzi w tym temacie

#1 seb235

seb235
  • 7 603 postów

Napisano 08 lutego 2010 - 12:21

Kupiłem dokładnie 22 Grudnia dzisiaj pojawiło się takie plamsko że nie idzie, w najbliższych dniach komp wraca do cortlandu. Obawiam się że to walka z wiatrakami i jak sie kupu gówno to się gówno ma ale w końcu po coś ta gwarancja istnieje.
  • 0

#2 adamvet

adamvet
  • 485 postów
  • SkądNorwich, UK

Napisano 08 lutego 2010 - 12:29

Czyli jednak widze ze dalej kupa jest wielka i nawet jak sie kupi bez widocznych felerow to tak naprawde nigdy sie nie jest pewnym czy cos nie wyskoczy...chyba jednak wstrzymam sie w takim razie z zakupem iMaca mimo ze mialem na niego nieodparta chetke:(
  • 0

#3 seb235

seb235
  • 7 603 postów

Napisano 08 lutego 2010 - 12:45

No raczej problem istnieje i to nie mały, ale przy okazji wpisze na liste reklamacji strasznie charczący dysk Seagate.
  • 0

#4 adamvet

adamvet
  • 485 postów
  • SkądNorwich, UK

Napisano 08 lutego 2010 - 13:07

ale dyski chyba juz takie byly rowniez w poprzednich modelach. Kupilem alu iMaca mojej bylej jakis czas temu i od nowosci chodzil troszke jak traktor na wolnych obrotach:) Czyli to nie tylko bolaczka nowych modeli...jednak chyba to jest prawda ze ladny wyglad ale do srodka lepiej nie zagladac :)
  • 0

#5 seb235

seb235
  • 7 603 postów

Napisano 08 lutego 2010 - 13:57

Ja się zastanawiam nad jego sprzedażą i zakupem PCta jeżeli ten problem będzie się powtarzał.
  • 0

#6 adamvet

adamvet
  • 485 postów
  • SkądNorwich, UK

Napisano 08 lutego 2010 - 14:13

Troche szkoda ze tak to wyszlo bo naprawde podobaja mi sie te iMaci. Jeszcze daje szanse Apple i czekam na odswiezenie lini macbookow pro-jesli to nie nastapi lub upgrade bedzie tylko zamydleniem oczu to niestety ale pojda ta sama droga...
  • 0

#7 Witos

Witos
  • 4 400 postów

Napisano 08 lutego 2010 - 14:21

iMac 21,5' to chyba to samo co kiedyś 20', czyli najpodlejsza matryca. Może wymień na model z porządną matrycą.
  • 0

#8 RiQ

RiQ

  • 2 523 postów
  • SkądWrocław

Napisano 08 lutego 2010 - 14:26

iMac'a. 21,5' to chyba to samo co kiedyś 20', czyli najpodlejsza matryca. Może wymień na model z porządną matrycą.


oj chyba nie - obydwa (21,5 i 27) podświetlone LED i w "lepszej" technologii
  • 0

#9 seb235

seb235
  • 7 603 postów

Napisano 08 lutego 2010 - 14:58

Powiedzcie mi czy ktoś z was wyszedł z takiej sytuacji ? Czy serwis pomoże na dłuższy okres niż kolejne 1,5 miesiąca ?

---- Dodano 08-02-2010 o godzinie 17:00 ----
I do tego jeszcze mam 4 badpixele w dolnym rogu ekranu :(
  • 0

#10 Witos

Witos
  • 4 400 postów

Napisano 08 lutego 2010 - 15:19

Pomoże, pod warunkiem, że matryca, którą zamontują nie będzie miała wad sama w sobie, a to jest wielką niewiadomą. Jedno co zrobiłbym w takim przypadku, to starał się jakoś zapobiec ewentualnym powtórkom przez uzgodnienie, że jeśli jeszcze raz się to stanie, wtedy od ręki dostaję nowy komputer. Zresztą, jeśli stanie się jeszcze raz, wtedy to trzecia usterka tego samego podzespołu, co kwalifikuje się do wymiany bez dodatkowych dyskusji.
  • 0

#11 martiso

martiso
  • 183 postów

Napisano 08 lutego 2010 - 15:43

no własnie czy ktoś z Was otrzyamł nowy sprzęt po 3 naprawie tego samego podzespołu ? bardzo mnie to ciekawi
  • 0

#12 Witos

Witos
  • 4 400 postów

Napisano 08 lutego 2010 - 15:48

Małe dokończenie poprzedniej mojej wypowiedzi. W prawie jest chyba, że trzecia nieudana naprawa kwalifikuje do wymiany sprzętu, a nie trzecia usterka. Czyli trza by oddać po raz trzeci i jeśli się zepsuje wtedy wymiana.
  • 0

#13 seb235

seb235
  • 7 603 postów

Napisano 08 lutego 2010 - 16:37

Zdjęcie

Zdjęcie jest dość kiepskie ale problem widać odrazu
  • 0

#14 Pikera

Pikera
  • 69 postów

Napisano 08 lutego 2010 - 16:42

No widać że problem masz spory :D napisz jak oddadzą ci go z serwisu ;]
  • 0

#15 sarven

sarven
  • 54 postów
  • SkądKlucze, Katowice, Poland, Poland

Napisano 08 lutego 2010 - 17:02

Małe dokończenie poprzedniej mojej wypowiedzi. W prawie jest chyba, że trzecia nieudana naprawa kwalifikuje do wymiany sprzętu, a nie trzecia usterka. Czyli trza by oddać po raz trzeci i jeśli się zepsuje wtedy wymiana.


Trzecia reklamacja tej samej usterki. Czyli jeśli raz zareklamujesz matrycę, raz dysk, a raz napęd DVD to nie kwalifikuję się to do wymiany. Jeśli jednak 3 razy powtórzy się ten sam problem z matrycę, pomimo napraw/wymian to wtedy powinieneś otrzymać nowy sprzęt. W praktyce - pewnie bez walki się nie obejdzie. I pamiętaj, żeby wszystkie Twoje zgłoszenia i odpowiedzi od nich mieć na piśmie, bo bez tego to potem nic nie wywalczysz.

Oczywiście już przy pierwszym zgłoszeniu reklamacyjnym możesz, jako sposób rozwiązania problemu, zażądać nowego sprzętu, jednak szanse na powodzenie są praktycznie zerowe i gwarant ma w tym przypadku prawo odmówić i wymienić tylko matrycę.
  • 0

#16 seb235

seb235
  • 7 603 postów

Napisano 08 lutego 2010 - 17:09

Wiecie co to jest problem dość znany i raczej skoro się objawił to będzie się objawiał dalej, teraz jak tą szybę zdejmą to szczelność zupełnie straci i będzie się gromadziło wszelkie dziadostwo. Znając polskie serwisy to lepiej go naprawić 2 razy po czym sprzedać.
  • 0

#17 emigrant

emigrant
  • 2 397 postów
  • SkądBiałystokNew York-Bklyn

Napisano 08 lutego 2010 - 17:21

Zdjęcie

Zdjęcie jest dość kiepskie ale problem widać odrazu



Czy dobrze widzę, kółko i w nim kwadracik? Coś jak home w iphone?
  • 0

#18 seb235

seb235
  • 7 603 postów

Napisano 08 lutego 2010 - 17:23

To akurat jest odbicie aparatu od szyby :)
  • 0

#19 dsy

dsy
  • 633 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 08 lutego 2010 - 17:35

Seb współczuje, mam nadzieję, że szybko będziesz miał sprawny sprzęt. Czemu to ma niby trwać 1,5 miesiąca skoro reklamacja jest rozpatrywana w 14 dni zgodnie z prawem?
  • 0

#20 seb235

seb235
  • 7 603 postów

Napisano 08 lutego 2010 - 17:37

tak reklamacja 14 dni, tylko ciekawe na ile ona pomoże na miesiąc, dwa. Nie wiem może to moje indywidualne odczucie ale jak już coś jedzie raz do serwisu to już potem ciągle coś pada.
  • 0

#21 sarven

sarven
  • 54 postów
  • SkądKlucze, Katowice, Poland, Poland

Napisano 08 lutego 2010 - 17:55

tak reklamacja 14 dni, tylko ciekawe na ile ona pomoże na miesiąc, dwa.


14 dni to czas jaki firma ma na rozpatrzenie zgłoszenia - czyli udzielenie odpowiedzi, czy reklamacja zostanie rozpatrzone i w jaki sposób usterka zostanie usunięta. A czas naprawy już może potrwać dużo dłużej.
  • 0

#22 martiso

martiso
  • 183 postów

Napisano 08 lutego 2010 - 18:21

ja mam nową matryce od tygodnia :) dae jej jeszcze 2 miesiące i plamy powróca :) bedzie 3 naprawa tego samego elementu - ciekawe co apple na to :) zobaczymy
  • 0

#23 seb235

seb235
  • 7 603 postów

Napisano 08 lutego 2010 - 18:38

Ile czekałeś na wymiane ?
  • 0

#24 thozo

thozo
  • 1 956 postów

Napisano 08 lutego 2010 - 18:45

I w którym serwisie?
  • 0

#25 seb235

seb235
  • 7 603 postów

Napisano 08 lutego 2010 - 19:10

Teraz zauważyłem lepszą rzecz, od początku sobie ustawiłem tapetę z trzema planetami, przesuwam okienko z worda na bok patrze widać zarysy tapety, zmieniam tapetę na inną zarysy tapety dalej na niej są, nie wiem czy to możliwe ale na mojej matrycy są zarysy tapety bez względu czy ją zmienię czy nie.

---- Dodano 08-02-2010 o godzinie 22:52 ----
Problem jest widoczny tutaj : YouTube - Chaîne de myapplecba

W tej chwili jest on widoczny nawet przy botowaniu komputera.
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych