@Gecko
Chrome'a używam na Windowsie, ale na Mac'u tylko i wyłącznie Safari.
Safari na Windows kojarzy się rzeczywiście z "wolnością" - analogicznie do słowa "wolny" :D
Pierwsza reklama... nie podoba mi się, ale za to druga jest całkiem ok ;)
A według mnie to jest gest bardzo symboliczny i bardziej dla szpanu, niż dla pomocy tym ludziom. Co jak co, ale jak na taką korporację, to 1 miliard byłby małą sumą.
@MrDoktorable
Haha... jaki fanboy! To tak jakby Mac miał nie mieć Office'a od Microsoftu, bo początkowo był tylko dla Windows.
Mam już tego dosyć! Niech zrobią coś takiego jak Seasons - co jakiś czas nowe paczki poziomów, a nie co chwilę nowa gra.
@tasiu
W 100% się zgadzam.
Co prawda, ja się nie rzucam na kody jak ochrona ze Stadionu na nieproszonych "pływaków", jednakże jako iż kupuję dużo aplikacji, to taka podwyżka trochę wpływa na portfel (a dokładniej jego zawartość), po danym okresie czasu. Dziwi mnie, że w Polsce, gdzie zarobki są mniejsze niż w np. USA czy UK, cena aplikacji jest stanowczo wyższa, chociaż łatwo jest odgadnąć dlaczego - w USA, Apple już miałoby proces z niezadowolonymi użytkownikami, o to, że "to jest niesprawiedliwe".
Apple niedługo upadnie, jak tak dalej pójdzie. Powoli wszyscy użytkownicy urządzeń Apple budzą się i przechodzą na konkurencyjne rozwiązania.
Jakaś taka... nijaka ta reklama. "Bounce" miała klasę i "to coś", a ta nie ma wyrazu.
Szkoda, ze aplikacje od Apple już nie wspierają iP 3G.
Bzdura! Jakby chcieli, to by był. iPod Touch schodzi na psy... iPhone i iOS niestety też :roll: .
@Kasiosty
A kto powiedział, że iPod się tnie?
Szczerze mówiąc oczekiwałem czegoś więcej od nowej generacji iPoda Touch!
Reklama świetna! Dynamiczna, dopracowana, a przede wszystkim nie jest nudna. Świetnie prezentuje wszystkie iPody od strony wizualnej. Oby więcej takich reklam, bo reklamy typu "cheese" są po prostu nudne, a bardzo często żałosne.
@iLolek
W 100% się zgadzam. Jedyne części które rzeczywiście miały sens, to Angry Birds i wersja Seasons.
Ależ się wysilili! Mogliby dopracować same mapy.
@Eduardo
Kilka…naście.
Ciekawe czy liczą ile użytkowników powraca do poprzedniego softu.
Ach to Apple. Na początku zawsze jest "the best ever". Z czasem okazuje się niestety inaczej.
@Michasss8
Tył być może i tak, ale całość (IMO) nie zbyt do siebie pasuje.
Zmiana na lepsze, ale czarną ikonkę, mam nadzieję, zostawili?
@oops2k
Raczej straty, niż kasa, chyba, że za "ich podatek" od zakupionych aplikacji :)
Ciekaw jestem kiedy będzie można przywrócić stare mapy dzięki Cydii.
Piąta, cieńsza generacja iPada już w marcu?
Kolejny iPad w stylistyce iPad'a Mini - świetny gadżet dla branży daktyloskopicznej, w szczególności w wersji z czarną kolorystyką!