@Krzysztof Janka, zrobisz test jak się sprawują w warunkach domowych/biurowych? To by było interesujące i by mogło przekonać więcej osób, bo wydaje mi się, że większość tak używa słuchawek, a nie biega w temperaturze bliskiej zera :)
Piszę się hubów, huby - bez apostrofa. Polecam https://sjp.pwn.pl/poradnia/haslo/apostrof-w-wyrazach-obcych;11890.html
Teraz to sąd, a nie Apple będzie uznawać czy to wada fabryczna, czy nie http://www.macrumors.com/2016/10/09/law-firms-join-lawsuit-apple-iphone-touch-disease/.
Zobacz Krystian, co firma robi w obliczu takiej sytuacji. Media podają, że Apple jest świadome problemu i mimo to odpłatnie wymienia ludziom telefony na modele dotknięte tym samym problemem. I od kilku miesięcy nie zajęło żadnego stanowiska w tej sprawie.
Myślę, że ostatecznie będzie tak, jak piszesz - wymienią albo naprawią telefony, a tym, którzy zrobili to wcześniej sami zwrócą pieniądze. Wydaje mi się jedna, że chodzi tutaj o skalę problemu. Kiedy problem dało się rozwiązać w tani sposób, jak np. anteny w telefonach kilka lat wcześniej albo wymiana matrycy w stosunkowo niewielkiej ilość MBP, to robili to bez problemu. Teraz rozwiązanie prawdopodobnie okaże się kosztowne i chcą je odwlec w czasie. Zarabiają na wymianach, a nie wypłacą tego, co i tak kiedyś pewnie będą musieli. Lepiej mieć więcej na sprawozdaniu finansowym za 2016, niż mniej.
Widać jak się zachowuje Apple w obliczu "touch disease"...
Skapp - symulator deskorolki sterowany iPhone'em
@Mikołaj Maciejko skateparki zamknięte na kowida, więc trzeba sobie jakoś radzić :)