1.Bezpieczeństwo : proste, ale skuteczne zabezpieczenia, czyli np. jedno hasło bądź kod główny do aplikacji, przy każdej otwieranej sesji. Stworzenie unikatowych połączeń między aplikacją a użytkownikiem konta bankowego. Przy reinstalacji, wymagane połączenie z konsultantem ponownie, żeby nie stworzyła się sytuacja taka, ze ktoś korzysta z naszego konta mając dostęp do kopii zapasowej telefonu i aplikacji, czyli specjalne połączenie użytkownik-aplikacja. Przede wszystkim ludzie muszą mieć zaufanie do takiej formy bankowości, dopiero wtedy zaczną częściej z tego korzystać, jeżeli będą proste, ale skuteczne zabezpieczenia, ludzie bez problemu przestawią się na bankowość mobilną.
Prostota i intuicyjność działania : aplikacja all in one, możliwość dopasowania do własnych potrzeb interfejsu, skrótów. Mam na myśli również eliminacje nie potrzebnych kart kodowych, kart debetowych itp, czyli: A: wypłata z bankomatu samym telefonem, za pomocą kodu jednorazowego B: płatność w sklepie za pomocą samego telefonu, kodem jednorazowym/paypassem/applepay C: przelewy i monitoring konta wszystko w uproszczonej wersji dla komputerów przenośnych
Niezawodność i szybkość działania: aplikacja musi być dostępna pod większość telefonów komórkowych i większość systemów operacyjnych, musi działać szybko, niezawodnie i sprawnie. Nikt nie chce, żeby aplikacja się wyłączyła w trakcie robienia przelewu, czy podczas stania w kolejce do kasy. Również nikt nie będzie korzystać z aplikacji, kiedy nie będzie ona funkcjonować prawidłowo. E-mail: multinurek@gmail.com
Co jest najważniejsze w mobilnym bankowaniu? Zwycięzcą w konkursie MyApple i ING Banku Śląskiego jest...
Nie pasują zupełnie 2 pierwsze scenariusze, nigdy to nie znajdzie zastosowania w rzeczywistosci..