Komentarze andgros Usu艅 wszystkie komentarze

Czy to koniec natychmiastowych zwrot贸w w iTunes oraz AppStore?

Spotka艂a mnie przykra historia. Ot贸偶 02.10.2019r. zakupi艂em ze strony internetowej NORD VPN, subskrypcja trzyletnia, p艂atno艣膰 oko艂o 500 z艂otych. Ale, to m贸j b艂膮d, program 艣ci膮gn膮艂em przez App Store, kt贸ry tak "przy okazji" skasowa艂 mnie na prawie 400 PLN za roczn膮 subskrypcj臋. Nie przej膮艂em si臋 tym za bardzo, kiedy dosta艂em faktur臋, zg艂osi艂em zwrot produktu i spokojnie na ten zwrot czeka艂em. Kolejnego dnia dosta艂em odpowied藕, 偶e nie uwzgl臋dniaj膮 zwrotu, bez uzasadnienia. Wi臋c napisa艂em co艣 w rodzaju odwo艂ania, na kt贸re odpisa艂a mi Pani Starszy Doradca Kimberly, 偶e to ona przejmuje spraw臋 i mam czeka膰. Odzyska艂em spok贸j. Do wczoraj. Kimberly napisa艂a, 偶e z powod贸w bezpiecze艅stwa, kt贸rych nie wyjawi, nie uzyskam zwrotu i Apple uznaje spraw臋 za zamkni臋t膮. Ale ja nie uznaj臋, bo to ca艂kiem spore pieni膮dze i potraktowali mnie jak gnoja. A mam ponad 60 lat i w tym wieku dalej fascynuj膮 mnie technologie informatyczne i internetowe. Rok temu za powa偶n膮 kas臋 wszed艂em w ekosystem Apple, a oni tak sobie ze mn膮 pograli. Nie odpuszcz臋, dla zasady, nie dam si臋 r膮ba膰. Dodam, 偶e odzyska艂em bez problemu pieni膮dze od NORD VPN, ponad 500 PLN. A tu Apple, taki potentat, po艂akomi艂 si臋 na mniejsz膮 kwot臋 i mnie zwyczajnie okrad艂. Jaki z tego mora艂? Niech wnioski ka偶dy wyci膮gnie dla siebie.