Komentarze Sebastian Łuczak Usuń wszystkie komentarze

Dlaczego Apple nie weszło w VR?

Pamiętam lata 80'-'90 i okładki starego Bajtka (któż pamięta?) świecące technologią okularów VR. Okrzyknięte rewolucją już kilkanaście miesięcy poźniej były zaledwie ciekawostką. Dziś mamy 2016 i powtórkę z rozrywki. VR to przyszłość, jednakże niesamowicie daleka.

Nie instaluj drugiej bety macOS 10.12.1 Sierra

Istnieje sposób na przemapowanie klawisza bez użycia Karabiner: http://hints.macworld.com/article.php?story=20060825072451882 http://apple.stackexchange.com/questions/13598/updating-modifier-key-mappings-through-defaults-command-tool

Jest on jednak dość skomplikowany, dziwię się że Apple nie wprowadziło tego w standardzie..

OS X Mountain Lion już dostępny w Mac App Store

@radzion

Zauważam to samo. Aplikacje startują bardzo szybko (prefetching/precaching?), brak "tęczowego kółeczka śmierci", system zachowuje się znacznie żwawiej niż w Lion. Co ciekawe - także wykonałem nakładkę na Lion i spodziewałem się problemów jak za czasów SL->Lion.
Dłuższe sprawdzanie zużycia RAM doprowadziło do jednoznacznej konkluzji - system znacznie lepiej radzi sobie ze zwalnianiem pamięci przez nieużywane programy (wreszcie!). Zamknięcie 20 zakładek z Chrome - +1.3 GB RAM, zamknięcie Photoshop + XCode - natychmiastowy przyrost 2 GB. Za czasów Liona ledwo co żyłem "pod kreską" 1 GB wolnego. Jest bardzo dobrze!

OS X Mountain Lion już dostępny w Mac App Store

Po instalacji, jestem bardzo zadowolony z pierwszych 2 godzin użytkowania. Martwiłem się, że system zeżre mi RAM bardziej niż 10.7 - tutaj miłe zaskoczenie, jest podobnie jeśli nie mniej. Responsywność niektórych elementów znacznie poprawiona (np. szybsze działanie App Store). Jedyny minus - Parallels nie działa. Przeżyję do update'u. Słowem - udany zakup!

Aktualizacja OS X Lion do 10.7.4 już dostępna

Czy ktoś, kto już zainstalował może stwierdzić, czy nadal w logach w trakcie korzystania z Flasha pojawia się błąd:
[code]IOSurface: buffer allocation size is zero[/code]