Wsparcie użytkowników Apple Music na Twitterze
Apple uruchomiło dziś nowy profil na Twitterze @AppleMusicHelp, za pośrednictwem którego wsparcie otrzymają użytkownicy uruchomionej nieco ponad trzy miesiące temu usługi muzycznej oferowanej przez firmę z Cupertino.
Pytania dotyczące problemów z usługą, których rozwiązania nie można znaleźć na stronie internetowej Apple, zadawać można w godzinach od 6:00 do 20:00 czasu pacyficznego (- 9 godzin w porównaniu z obecną strefą czasową obowiązującą w Polsce), siedem dni w tygodniu.
Wczoraj, około godziny 21:00 profil ten obserwowało już ponad 3000 użytkowników. Po przeanalizowaniu timeline'a @AppleMusicHelp wydaje się, że pomysł się przyjął, a w dodatku kilka zgłoszonych problemów zostało już rozwiązanych.
Warto zauważyć, że w ciągu ostatnich kilku tygodni Apple znacznie rozszerzyło swój zasięg na Twitterze. Oficjalnego konta na Twitterze doczekała się niedawno sekcja gier w App Store. Od niedawna funkcjonuje też profil internetowej stacji muzycznej Beats 1.
Źródło: MacRumors