Zawrotne tempo, w jakim rozwija się dział gier internetowego sklepu App Store sprawia, że przeciętnemu użytkownikowi coraz trudniej jest nadążyć za najciekawszymi premierami. Niedawno firma Apple rozpoczęła pracę nad usprawnieniem tej sekcji, rezygnując ze zautomatyzowanych rankingów najpopularniejszych gier na rzecz tytułów wyselekcjonowanych przez pracowników. Teraz przyszła pora na kolejny krok, jakim jest oficjalne konto @AppStoreGames w serwisie Twitter.

Za prowadzenie profilu odpowiedzialni są ci sami ludzie, którzy aktualnie zajmują się selekcjonowaniem gier w App Store. Głównym zadaniem @AppStoreGames będzie oczywiście promowanie tytułów, które wyróżniają się na tle swojej konkurencji grywalnością, fabułą, muzyką, grafiką lub innowacyjnością. Dodatkowo znajdziemy tam również między innymi przedpremierowe prezentacje nowych produkcji, porady dotyczące popularnych gier, wyzwania dla graczy oraz wywiady z deweloperami.