Zlokalizowana w Nowym Jorku agencja reklamowa o nazwie 6S Marketing stara się przekonać Apple, aby zmieniło nazwę nowego smartfona z iPhone 6s na iPhone 7. W tym celu napisany został list otwarty do przedstawicieli firmy z Cupertino. Co więcej, agencja wynajęła nawet kilka billboardów, w tym jeden na nowojorskim Times Square.

Na wspomnianych billboardach zamieszczony został napis "Drogi Wszechświecie, prosimy nazywajcie je iPhone 7. Z poważaniem, 6S Marketing". Kampania posiada nawet hashtag # WeAre6S.

Autorzy listu zamieszczonego na stronie internetowej agencji, tłumaczą, że nazwa 6S jest częścią tożsamości firmy, a klienci, koledzy i przyjaciele nazywają ich po prostu "stary dobry 6s". W 2000 roku, kiedy to wymyślona została ta nazwa nikt nie spodziewał się, że jedna z największych i najbardziej szanowanych firm na świecie postanowi tak nazwać swoje urządzenie mobilne. Powodem wyboru takiej nazwy był fakt, że brzmi ona [six es] podobnie do angielskiego słowa "success".

Celem agencji 6s nie jest przekonanie Apple do zmiany nazwy swojego flagowego urządzenia. Kampania ma raczej na celu promocję firmy. Specjaliści od reklamy korzystają z popularności iPhone'ów, dzieki której ich działania dotrą do wielu odbiorców.

Źródło: MacRumors