Wejście z własnym produktem do sieci salonów firmowych Apple Store nie jest dla producentów akcesoriów łatwe, m.in. ze względu na rygorystyczne wymogi dotyczące ich jakości. Na właśnie otwartej stronie w internetowym sklepie Apple Online Store firma zdradza jakim testom poddaje obudowy ochronne dla swoich urządzeń mobilnych.

Nowa strona jest częścią kampanii reklamowej pod hasłem "Tested to the limit". Apple informuje na niej, że każda z obudów dla iPhone'a, iPada i iPoda touch przechodzi serię testów, mających m.in. określić ich wpływ - a raczej jego braku - na działanie aparatu fotograficznego znajdującego się w tych urządzeniach (czy otwory w obudowach są na tyle duże, by nie ograniczać widoczności), odtwarzanie i rejestrowanie przez nie dźwięku, działanie czujników, a także modułów sieci telefonicznej i połączeń bezprzewodowych. Pod uwagę brane jest także wzornictwo danego akcesorium oraz jego walory ochronne (mierzone w serii tzw. drop-testów).

Nowa strona dostępna jest pod adresem: store.apple.com/us/accessories/apple-tested-cases