Apple chce ujednolicić opakowania akcesoriów sprzedawanych w salonach firmowych
O tym, że Apple przykłada bardzo dużą wagę do kwestii wzornictwa tworzonych przez siebie produktów, nie trzeba chyba przekonywać nikogo. Wszystko wskazuje jednak na to, że gigant z Cupertino planuje także zwiększyć swój wpływ na to, jak na półkach sklepowych prezentować się będą akcesoria produkowane przez firmy trzecie.
Jak donosi serwis 9To5Mac już niedługo w sklepach Apple Store pojawią się nowe partie popularnych produktów takich firm jak Logitech, LifeProof, Tech21, Sena, Incase i Mophie, zapakowane w nowe pudełka zaprojektowane według wytycznych firmy Apple. Jak nietrudno zgadnąć nowe opakowania będą przypominać te, w których sprzedawane są obecnie urządzenia z logo nadgryzionego jabłka. Poniżej możecie porównać stare i nowe opakowanie od etui Mophie Juice Pack Plus.
Wszystko wskazuje na to, że w ciągu najbliższych miesięcy Apple zamierza nie tylko stopniowo ujednolicać opakowania produktów sprzedawanych w swoich oficjalnych sklepach, ale też nieco "odchudzić" ich listę. Za wprowadzenie tych zmian najprawdopodobniej odpowiedzialny jest Jony Ive, który otrzymał niedawno awans na stanowisko głównego projektanta firmy Apple.
Źródło: 9To5Mac