Kampania "Shot on iPhone 6" z Gran Prix festiwalu Cannes Lions
Jedną z oryginalniejszych kampanii reklamowych Apple w ostatnim czasie jest "Shot on iPhone 6", w ramach której Apple prezentowało na swojej stronie internetowej, tablicach w salonach firmowych oraz na wielkoformatowych billboardach wybrane zdjęcia zrobione iPhone'ami 6 przez ich użytkowników. To właśnie za te billboardy Apple zdobyło kolejny Grand Prix Międzynarodowego Festiwalu Reklamy w Cannes (Cannes Lions).
Dodatkowo cała kampania zebrała 5 Złotych Lwów. Przypomnieć warto, że w ramach kampanii zaprezentowano zdjęcia z 25 krajów, w tym jedno z Polski, autorstwa Waldemara Nowaka.
W 2013 roku firma zdobyła Grand Prix Cannes Lions za reklamę prasową przedstawiającą na ostatniej stronie popularnych magazynów iPada w oryginalnym wymiarze. Z kolei w ubiegłym roku na festiwalowej scenie spotkali się Bono i Jony Ive.
Źródło: Fast Company