Tweet Land, czyli jak ściśle połączyć grę z serwisem społecznościowym
Już wkrótce do App Store może trafić jedna z pierwszych gier (o ile nie pierwsza), na której przebieg będą mieli wpływ ludzie z całego świata. "Tweet Land", bo taki tytuł nosi, ma być aplikacją ściśle powiązaną z jednym z najpopularniejszych serwisów społecznościowych - Twitterem.

"Tweet Land" to projekt sponsorowany przez samych graczy, którzy poprzez aktualnie największą na świecie platformę finansującą podobne pomysły - Kickstarter, przyczyniają sie do jego rozwoju. Za powstanie oraz rozwój projektu odpowiada grupa znajomych z Kostaryki, pasjonujących się zarówno grami, jak i serwisami społecznościowymi.
"Tweet Land" ma być serią minigier, na których przebieg wpływ będą mieli ludzie z całego świata korzystający z popularnego Twittera. Za każdym razem, kiedy gdzieś na świecie ktoś "twittnie" jedno z wielu słów kluczowych, które obsługiwać będzie aplikacja, w grze coś się wydarzy. Może to być wypadek samochody w grze rajdowej (Route 140), uderzenie meteorytu, czy chociażby dodanie nowej broni lub uzupełnienie amunicji w grze akcji (Lovecity). Całość wygląda na razie dosyć skromnie, ale jeśli zainteresowanie będzie duże (a już jest spore), gra zapewne będzie się rozwijać.
Więcej informacji na kickstarter.com