Apple rozszerza kampanię Shot on iPhone o filmy
W marcu bieżącego roku Apple ruszyło z nową kampanią reklamową iPhone'ów 6 i 6 Plus, promującą ich możliwości fotograficzne oraz zrobione tymi telefonami przez ich użytkowników z całego świata zdjęcia będące małymi dziełami sztuki. Wybrane fotografie, w tym jedna polskiego autora, zostały zaprezentowane zarówno na tablicach w salonach firmowych, billboardach na budynkach, jak i na specjalnej stronie w serwisie Apple.com. Teraz w ramach kampanii Shot on iPhone pojawiła się strona zatytułowana World Gallery Films, na której prezentowane są nagrania wideo także przygotowane przez użytkowników.
Każdy z siedmiu trwających 15 sekund filmów prezentuje różne możliwości iPhone'ów 6 i 6 Plus, np. tryb slow motion. Każde kończy się z informacją o tym, że zostało nagrane tym właśnie urządzeniem oraz informacją o autorze. W przeciwieństwie jednak do prezentowanych wcześniej zdjęć, przy których podane były informacje o aplikacjach użytych do ich obróbki, Apple nie podaje jakich narzędzi poza iPhonem i jakich programów użyli ich twórcy.
Źródło: Apple