Prace nad Oculus Rift dla Mac wstrzymane w związku z planowaną premierą wersji dla Windows
Złe wieści dla grających w gry na komputerach Mac, czekających na okulary wirtualnej rzeczywistości Oculus Rift dla tego komputera. We wpisie na firmowym blogu ich twórcy ogłosili wstrzymanie prac nad ich wersją dla systemów OS X oraz Linux i skupienie się w całości na wersji dla Windows, której premiera planowana jest na przyszły rok.

Wstrzymanie prac nie oznacza co prawda ich odwołania i zakończenia, z pewnością jednak nie jest to dobra wróżba na przyszłość. Firma nie informuje kiedy ewentualnie prace nad wersjami dla OS X i Linuksa zostaną wznowione, zapewnia jednak, że do nich wróci. Z drugiej jednak strony decyzja ta nie powinna dziwić. Niemal wszystkie nowe tytuły gier wychodzą głównie na konsole i komputery z systemem Windows.
W tym samym wpisie firma informuje o wymaganiach dotyczących komputera, z jakim okulary będą współpracować. Są to:
- NVIDIA GTZ 970 / AMD 290 lub lepszy
- Intel i5-4590 lub lepszy
- 8 GB RAM lub wiecej
- system Windows 7 SP 1
- 2x USB 3.0
- HDMI 1.3
Źródło: Oculus