Kilka dni po rozesłaniu do pracowników salonów firmowych listu z podziękowaniami za świetną pracę i obsługę klientów przy okazji wystawienia w nich zegarków Apple Watch, Angela Ahrendts wzmacnia swój przekaz za pomocą skierowanego do nich krótkiego filmu.

Wiceprezes Apple do spraw sprzedaży, odpowiedzialna przede wszystkim właśnie za salony firmowe, prosi pracowników by przeczytali wysłaną przez nią kilka dni wcześniej wiadomość. Przypomina także kilka zawartych w niej informacji, m.in. o braku dostępności zegarków Apple Watch w salonach firmowych 24 kwietnia oraz o problemach z dostępnością nowych MacBooków. Powtarza przy tym z wyraźnym naciskiem, że obecna sytuacja - w której produkt można jedynie obejrzeć w salonie - jest wyjątkowa i wynika z ogromnego zainteresowania zarówno zegarkami jak i nowymi laptopami. W przypadku tego pierwszego urządzenia powtarza ona to, o czym pisała w liście do pracowników - że jest to start nie tylko nowego produktu, ale i całej kategorii.

Widać wyraźnie, że obecne problemy z dostępnością czy wręcz z organizacją premier zegarka i MacBooka zaskoczyły Apple i że Ahrendts robi dobrą minę do złej gry - sprawia wrażenie osoby, która tłumaczy się z powstałego (kto wie, być może z jej winy) zamieszania.

Szefowa sieci salonów Apple Store namawia także pracowników, by jeszcze raz przejrzeli materiały treningowe dotyczące nowych produktów.

Materiał wideo opublikował serwis mac4ever. Niestety jakość dźwięku nie jest najlepsza.


Exclusif : Angela Ahrendts évoque la sortie de... przez mac4ever

Źródło: mac4ever