Apple stworzyło pierwszą reklamę telewizyjną w całości poświęconą drugiej generacji iPada.

„We Believe” odbiega stylem od poprzednich reklam iPada, wprowadzając ciemną kolorystykę. Niezmiennie jednak wychwala wszechstronność tabletu Apple oraz podkreśla „głębsze” podejście firmy z Cupertino do swoich produktów. Zobaczyć możemy iPada 2 w roli narzędzia edukującego małe dzieci, jak i również instrumentu muzycznego (tutaj posłużono się aplikacją GarageBand) oraz sprzętu wykorzystywanego w medycynie.

W tle słyszymy głęboki głos lektora:

„To jest to, w co wierzymy. Sama technologia to za mało. Szybszy, cieńszy, lżejszy. To wszystko dobre rzeczy. Niemniej jednak, gdy technologia znika nam z oczu, wszystko staje się bardziej zachwycające, wręcz magiczne. To właśnie jest krokiem naprzód. Wtedy otrzymuje się coś takiego, jak to.”

Źródło: Apple