Jak wynika z badań ankietowych przeprowadzonych przez firmę Cowen and Company, większość klientów, którzy umówili się na spotkanie w salonie Apple Store aby przymierzyć Apple Watcha, decyduje się na zakup zegarka.

Nieformalne wywiady przeprowadzone zostały przez Timothy'ego Arcuri i jego zespół podczas spotkań umówionych w sklepach Apple zlokalizowanych w tzw. San Francisco Bay Area.

Zespół przeprowadzający badanie rozmawiał z kilkoma pracownikami w każdym z odwiedzonych salonów Apple Store. Wyniki badań wskazują, że po obyciu spotkania i przemierzeniu Apple Watcha około 85-90% klientów zdecydowało się na zamówienie zegarka.

Arcuri szacuje, że Apple sprzeda około 3 miliony sztuk zegarka w drugim kwartale 2015 roku oraz 7 milionów w trzecim.

Analityk przewiduje, że w ciągu dwunastu najbliższych miesięcy sprzedanych zostanie 31 milionów sztuk Apple Watcha. Jeśli przewidywania te okazałyby się słuszne, to Apple Watch okazałby się najlepiej sprzedającym się produktem Apple w ciągu pierwszego roku od debiutu w całej historii firmy.

Źródło: AppleInsider