Apple Watch w australijskim Elle. Linie lotnicze przygotowują swoje aplikacje
Wydawać by się mogło, że w ostatnich dniach kampania promocyjna zegarka Apple Watch nieco straciła na intensywności. Tak jednak nie jest. Przeniosła się ona na antypody - w miniony weekend urządzenie pojawiło się w australijskim wydaniu magazynu Elle.
Apple Watch w dwóch wersjach - Edition z białą opaską sportową oraz stalowy w kolorze gwiezdnej szarości (Space Gray) z czarną sportową opaską - znalazł się na nadgarstku Sary Smith. Modelka nie tylko zaprezentowała zegarek na zdjęciach, jakie znalazły się w magazynie, ale także wspomniała, jak Apple Watch pasuje do noszonych przez nią kreacji.
Na premierę Apple Watch szykuje się nie tylko branża modowa, ale także linie lotnicze, które już teraz pracują nad swoimi aplikacjami na to urządzenie. Wśród nich znalazły się American Airlines, Delta, United Airlines i British Airways.
Aplikacja narodowego brytyjskiego przewoźnika ma wyświetlać informacje o locie użytkownika, jego numerze, statusie, czas do odlotu oraz informację o pogodzie w miejscu docelowym. Ma także umożliwiać dokonywanie odprawy bezpośrednio za pomocą zegarka Apple oraz kierować użytkownika do odpowiedniej bramki. Podobne funkcje, choć bez możliwości łatwej odprawy, posiadać ma aplikacja linii Delta.