Targi w Hanowerze jeszcze trwają, my jednak wróciliśmy już do kraju. Wcześniej jednak obeszliśmy hale, w których swoje stoiska mieli naprawdę duzi wystawcy.

Targi CeBIT można podzielić właściwie na dwie części. Jedna to impreza dla producentów wszelkiej maści drobnicy (przede wszystkim akcesoriów) z Chin oraz dystrybutorów i resellerów, którzy tego typu towarem są zwykle zainteresowani. Druga to firmy średniej wielkości i te naprawdę duże, które oferują kompleksowe rozwiązania, zwykle skierowane dla biznesu, korporacji, przedsiębiorstw czy instytucji. Tutaj wspomnieć wypada np. o zdecydowanie większym niż na MWC stoisku firmy IBM. Tym razem nie było na nim ludzi z Apple, mogliśmy się w spokoju przyjrzeć i porobić zdjęcia programom dla iPada i iPhone'a przygotowanym przez obie firmy w ramach partnerstwa. Duże i ciekawe stoisko miał też Samsung. Najnowsze smartfony Galaxy S6 i S6 Edge były tam prezentowane właściwie tylko przy okazji. Zdecydowanie ciekawsze były inne rozwiązania tej firmy, która wystartowała ze swoim nowym działem Samsung Business. Duże stoisko miał też Microsoft, wydawało się ono jednak małe z sąsiednią przestrzenią zajętą przez T-Mobile. To zdecydowanie największy wystawca na tegorocznych targach CeBIT. Były też oczywiście polskie akcenty (m.in. Fibaro, Zmorph, Wrocławski Klaster Technologiczny, czy polski startup Kinetise). O tym wszystkim i o innych ciekawostkach, na jakie zwróciliśmy uwagę, mówimy w tym odcinku MyApple Daily.

MyApple Daily w iTunes Store