Content marketing w wykonaniu Apple - blog Christy Turlington Burns
Podczas konferencji Spring Forward, oprócz przedstawicieli firmy Apple, wystąpili także zaproszeni goście, którzy swoją obecnością uświetnili to wydarzenie. Jedną z tych osób była Christy Turlington Burns - modelka i założycielka fundacji Every Mother Counts. Od dziś prowadzi ona także poświęcony bieganiu blog na stronie Apple.com.
W czasie konferencji Christy przeprowadziła krótką rozmowę z Timem Cookiem, w której opowiedziała o swoim udziale w półmaratonie w Tanzanii oraz o tym, jak podczas treningów wykorzystuje Apple Watch'a.
Christy opisuje jak w swoim zegarku, w zależności od potrzeb i nastroju, dostosowuje pasek oraz rodzaj i sposób wyświetlanych na ekranie zegarka informacji.
W swoim wpisie autorka podkreśla fitnesowe funkcje urządzenia. Apple Watch umożliwia jej m.in. zdefiniowanie dystansu, który chce przebiec oraz informuje ją o pokonaniu połowy trasy poprzez delikatne wibracje. Podczas biegu zegarek umożliwia również jednoczesne monitorowanie kilku parametrów takich jak tempo, przewyższenia i spadki na trasie oraz czas.
Obecnie Christy przygotowuje się do udziału w londyńskim maratonie. Prawdopodobnie, w kolejnym wpisie opisane będą owe przygotowania. Zapewne nie zabraknie też kolejnych informacji o nowym zegarku Apple.
Blog Christy Turlington to świetne narzędzie content marketingu, który Apple wykorzystuje do promocji swojego nowego urządzenia. W skrócie marketing treści polega na promowaniu produktu poprzez publikowanie atrakcyjnych i przydatnych dla potencjalnych klientów informacji.
Żadne inne urządzenie firmy z Cupertino nie był tak intensywnie reklamowane jak Apple Watch. Przed premierą pojawił się on w wielu ekskluzywnych magazynach poświęconych tematyce mody i stylu życia. Teraz poprzez content marketing jego promocją zajęła się światowej klasy biegająca modelka. Apple konsekwentnie pozycjonuje swój nowy produkt jako gadżet fitnesowo-modowy.
Na podstawie: Apple.com