nc+ z hitem, Intel robi to dobrze, a Esquire zapowiada się nieźle MIT #11
Kolejny dzień targów w Barcelonie, kolejny MIT. W moim wyborze o samej imprezie będzie niewiele. Dziś bez narzekań.
Media: Esquire - męski Vogue w Polsce
W kioskach (niestety nie w Newstand) pojawiło się polskie wydanie magazynu Esquire. Przyznam się, że brakowało mi tego typu wydawnictwa na naszym rynku. Pierwszy numer nie jest idealny i mam dość mieszane uczucia, ale zamierzam sięgnąć po kolejny. Dobrze, że w prasie coś jeszcze się dzieje i podejmowane są próby wprowadzania mocnych zagranicznych tytułów. Teraz czas na GQ.
Internet: House of Cards hitem nc+
Kolejny raz mamy potwierdzenie, że piractwo nie byłoby problemem gdyby treści były dostępne na wyciągnięcie ręki. Platforma nc+ raportuje, że promocja w której kolekcja Seriale+ jest dostępna za darmo dla abonentów (usługę należy aktywować) znacząco przekroczyła oczekiwania firmy.
Niech to da do myślenia operatorom, nadawcom, a przede wszystkim właścicielom praw autorskich.
Technologie: Intel wie co robi
Intel na targach MWC nie ma tak bogatego stoiska jak podczas CES w Las Vegas. Tutaj promuje głównie technologie mobilne, zgodnie z tematyką imprezy. Przede wszystkim widać i słychać jak firma ma pomysł na siebie. Już mogło wydawać się, że w dobie rynku mobilnego, gdzie rządzi ARM pożegnamy się z Intelem. Tymczasem na rynku tabletów i hybryd to właśnie Intel jest królem. Dodatkowo prezentowane są nowe rozwiązania dla internetu rzeczy, b2b itd.. O przyszłość Intela można być spokojnym. Jeszcze nie raz będziemy zdziwieni, że w jakimś urządzeniu drzemią procesory i inne technologie tej firmy.