Pisaliśmy ostatnio o przejściu z BBC do Apple DJ-a i producenta muzycznego Zane'a Lowe. To spektakularny transfer, ale na pewno nie jedyny.

W serwisie Apple.com pojawiło się ogłoszenie o poszukiwaniu mieszkającego w Londynie producenta muzycznego oraz osoby z konkretną znajomością dziennikarstwa muzycznego, będącą doświadczonym autorem i posiadającą dużą wiedzę o kulturze popularnej. Osoba ta ma nie tylko przygotowywać teksty, ale i nadzorować pracę innych redaktorów. Idealny kandydat powinien mieć też dobre kontakty w środowisku dziennikarzy - wolnych strzelców, którzy są w stanie zajmować się szerokim spektrum tematów dotyczących pop kultury, wliczając w to filmy książki czy muzykę.

Bez wątpienia chodzi tutaj o iTunes Store, nad którego przebudową Apple ma intensywnie pracować. Szeroki zakres tematów sugeruje, że chodzi w tym wypadku o cały sklep, a nie tylko o mającą się w nim pojawić pod nową nazwą usługę Beats Music, w ramach której nie tylko udostępniana jest użytkownikom muzyka na żądanie, ale także tematyczne listy odtwarzania przygotowane przez zespół redakcyjny.

Źródło: The Next Web