Czerwone logo Apple z okazji Światowego Dnia Walki z AIDS
Jak co roku z okazji obchodów Światowego Dnia Walki z AIDS (World AIDS Day), przypadającego na 1 grudnia, Apple zmieniło kolor swojego logo w salonach firmowych z białego na czerwony.

Wybór koloru nie jest oczywiście przypadkowy, a związany jest z akcją (RED), w ramach której zbierane są środki finansowe dla The Global Fund - Światowego Funduszu na rzecz Walki z HIV/AIDS, Gruźlicą i Malarią. Wspomnieć wypada, że to część trwającej od kilku dni akcji Apple, w ramach której w App Store oferowane są m.in. specjalne czerwone wersje aplikacji, ze sprzedaży których dochód przeznaczony będzie właśnie na wsparcie walki z AIDS. W ofercie Apple znaleźć można także inne produkty, z których część dochodu zasila wspomnianą organizację. Wspomnieć wypada, że do czerwca bieżącego roku wsparcie akcji (RED) przez Apple wyniosło 75 milionów dolarów.
Jednym z pierwszych salonów firmowych, w którym logo zostało zmienione na czerwone, był ten w Sydney w Australii.
In support for #WorldAIDSDay, Apple in Australia has changed the colour of its logo to red at the Sydney store. pic.twitter.com/Vlzt8u9j8a
— Aus News Network (@AusNewsNetwork) listopad 30, 2014
Źródło: Twitter / Aus News Network