The Daily na iPada już w App Store
Dziś w Nowym Jorku News Corp. i Apple zaprezentowało pierwszy e-dziennik przeznaczony wyłącznie na iPada - The Daily.
Aplikacja jest już dostępna w App Store - przez pierwsze dwa tygodnie za darmo. Później tygodniowa subskrypcja będzie kosztować 0,99 centów, a roczna - 39,99 dolarów.
Gazeta będzie zawierać najnowsze informacje ze świata polityki, sportu, kultury, rozrywki, technologii, opinii czy plotek. Całość upiększono materiałami wideo w standardzie HD i zdjęciami w wysokiej rozdzielczości.
Razem z premierą Apple zaktualizowało zasady licencyjne dotyczące systemu In App Subscriptions - po 14-dniowych darmowym okresie korzystania z materiałów The Daily, iTunes będzie mógł automatycznie pobrać pieniądze z konta by przedłużyć subskrypcję. Usługę będzie można wyłączyć, jednak nie wiadomo jak ma to na razie wyglądać - być może Apple właśnie w ciągu 2 najbliższych tygodni udostępni update iOS 4.3 który pozwoli na ręczne zarządzanie subskrypcjami.