Samsung nie ma zamiaru kończyć swojej kampanii reklamowej, która wyśmiewa Apple i użytkowników firmy z Cupertino. Po opublikowanej niecałe dwa tygodnie temu reklamie nazywającej posiadaczy iPhone'a "przytulającymi ściany", o której pisaliśmy TUTAJ, przyszedł czas na wytknięcie Apple braku możliwości dzielenia ekranu iPada.

W reklamie możemy zobaczyć ojca i jego małe dziecko. Pociecha chce oglądać bajkę, a ojciec śledzić wynik emocjonującego meczu. Niestety na urządzeniu, które chyba każdemu skojarzy się z iPadem nie są w stanie pogodzić swoich potrzeb. Funkcja dzielenia ekranu w najnowszym produkcie Samsunga - Galaxy Tab S pomaga im rozwiązać ten problem i mogą w tym samym czasie wykorzystać jeden tablet do dwóch celów.

Trzeba przyznać, że Samsung słusznie zauważa brak możliwości dzielenia ekranu w iPadzie. Jest to świetna funkcja, którą z chęcią zobaczyłbym w iOS 8. Będąc ostatnio na polskiej premierze Galaxy Tab S miałem okazję skorzystać z urządzenia koreańskiego giganta i stwierdzam, że sposób w jaki rozwiązał to Samsung jest bardzo prosty, intuicyjny i świetnie sprawdza się w praktyce. Być może już niedługo będziemy mogli z niej skorzystać na iPadach, ponieważ w kodzie iOS 8 znaleziono informację o funkcji "Split screen", którą nawet udało się uruchomić z dużymi ograniczeniami.

Źródło: MacRumors.