Jak donosi serwis MacRumors, urządzenia Apple TV pierwszej generacji mają od kilku dni problemy z połączeniem się z iTunes Store.

Na brak połączenia z iTunes Store i inne problemy skarży się wielu użytkowników forum wsparcia technicznego Apple. Apple TV pierwszej generacji wyświetlać ma informację o niedostępności iTunes. W niektórych wypadkach użytkownicy mają dostęp tylko do zwiastunów filmowych lub filmów udostępnianych z komputera, jednak nie są one odtwarzane poprawnie.

MacRumors sugeruje, że problemy z Apple TV pierwszej generacji mogą być w jakimś stopniu powiązane z innym. Od jakiegoś czasu użytkownicy urządzeń mobilnych Apple z systemem iOS 6 nie mogą korzystać z połączeń FaceTime. Pojawiają się sugestie jakoby problemy te mogą mieć związek z wewnętrzną aktualizacją tych usług w związku z wykrytą niedawno luką bezpieczeństwa Heartbleed (Apple twierdzi, że wszystkie usługi były i są bezpieczne). Możliwe, że przy takiej aktualizacji pojawiły się problemy z ich kompatybilnością. Apple TV pierwszej generacji to sprzęt już stosunkowo stary (jego produkcja zakończyła się we wrześniu 2010 roku) i od dawna nieaktualizowany. To rodzi inne podejrzenia, jakoby firma chciała wymusić na użytkownikach przesiadkę na najnowsze urządzenia tego typu.

Dyskusja na forum wsparcia technicznego Apple dostępna jest TUTAJ .

Źródło: _ MacRumors_