Arem Duplessis - dyrektor designu New York Timesa - przechodzi do Apple na stanowisko dyrektora kreatywnego w dziale marketingu wewn臋trznego.

Duplessis przez lata odpowiada艂 za wygl膮d, w szczeg贸lno艣ci ok艂adki niedzielnego dodatku - The New York Times Magazine. Swoj膮 prac臋 w Apple rozpocznie ju偶 w lutym i b臋dzie odpowiada艂 przed Philem Schillerem, kt贸ry jest wiceprezesem Apple do spraw marketingu. Jako dyrektor kreatywny w dziale marketingu wewn臋trznego Duplessis mo偶e mie膰 wp艂yw na wygl膮d przede wszystkim wewn臋trznych korporacyjnych materia艂贸w promocyjnych. Wydaje si臋 to dziwne, by osoba, kt贸ra odpowiada艂a za jedne z najlepszych ok艂adek prasowych, teraz mia艂aby projektowa膰 materia艂y wewn臋trzne. Z drugiej jednak strony kto艣 taki jak Duplessis mo偶e by膰 potrzebny do przeprowadzenia w艣r贸d pracownik贸w Apple kreatywnej kampanii zupe艂nie nowych produkt贸w.

Przej艣cie Arema Duplessisa do Apple to bez w膮tpienia jeden z ciekawszych transfer贸w w ostatnich 12 miesi膮cach.

殴r贸d艂o: _ Engadget_

Obrazek: _ Cover Junkie_