Z New York Timesa do Apple
Arem Duplessis - dyrektor designu New York Timesa - przechodzi do Apple na stanowisko dyrektora kreatywnego w dziale marketingu wewnętrznego.

Duplessis przez lata odpowiadał za wygląd, w szczególności okładki niedzielnego dodatku - The New York Times Magazine. Swoją pracę w Apple rozpocznie już w lutym i będzie odpowiadał przed Philem Schillerem, który jest wiceprezesem Apple do spraw marketingu. Jako dyrektor kreatywny w dziale marketingu wewnętrznego Duplessis może mieć wpływ na wygląd przede wszystkim wewnętrznych korporacyjnych materiałów promocyjnych. Wydaje się to dziwne, by osoba, która odpowiadała za jedne z najlepszych okładek prasowych, teraz miałaby projektować materiały wewnętrzne. Z drugiej jednak strony ktoś taki jak Duplessis może być potrzebny do przeprowadzenia wśród pracowników Apple kreatywnej kampanii zupełnie nowych produktów.
Przejście Arema Duplessisa do Apple to bez wątpienia jeden z ciekawszych transferów w ostatnich 12 miesiącach.
Źródło: _ Engadget_
Obrazek: _ Cover Junkie_