AppleInsider przytacza wyniki pierwszej edycji badań przeprowadzonych przez firmę Onswipe, a dotyczących tego, jak z iPada korzystają jego użytkownicy.

Okazuje się, że więcej użytkowników trzyma to urządzenie raczej poziomo (59,8% użytkowników) niż pionowo (41,2%). Na iPadzie zdecydowanie częściej i bardziej szczegółowo przegląda się strony web niż na iPhone. Ruch z tabletów (w tym z iPada) i iPhone'ów osiąga swój szczyt około godziny 10 wieczorem. Ciekawie prezentują się też dane dotyczące sposobów dzielenia się treścią przeglądaną na iPhone i na iPadzie. W przypadku tego drugiego urządzenia najbardziej popularnym sposobem jest e-mail (54,8%), na drugim miejscu znalazł się Facebook (28,9%), a na trzecim Twitter (13,3 procent).

Dane pochodzą od 127 milionów użytkowników, którzy korzystali z platformy Onswipe przez ostatnie dwa lata.

Źrodło: _ AppleInsider_