Zdaniem przedstawicieli Vivid Games, sprzedaż Ski Jumping Pro ma szansę przekroczyć w tym roku 150 000 sztuk. Ponad 25 tysięcy pobrań w weekend otwarcia to rekord w historii całej serii autorstwa bydgoskiego developera.

Choć nie możemy tu mówić o rekordzie na miarę Temple Run 2, który w ciągu zaledwie 4 dni trafił na 20 mln urządzeń, sukces polskiego tytułu wart jest odnotowania. We wszystkich najważniejszych rynkach sprzedaży Ski Jumping Pro znalazł się na szczytach rankingów sprzedaży.

Jak komentuje Remigiusz Kościelny, prezes Vivid Games:

"Remigiusz Kościelny" wrote: Już teraz mogę stwierdzić z pełnym przekonaniem, że podobnie jak w przypadku Real Boxing, Ski Jumping Pro 2013 odniesie duży sukces sprzedażowy. Gra zajmuje czołowe pozycje we wszystkich ważnych dla tego tytułu krajach, ale również cieszy się dużą popularnością w USA, Wielkiej Brytanii i wielu innych krajach. Warto również mieć na uwadze, iż budżet Ski Jumping Pro był kilkakrotnie mniejszy, niż w przypadku Real Boxing.

Dotychczas największymi rynkami zbytu były Niemcy i Austria. Seria Ski Jumping cieszyła się również dużą popularnością w Szwajcarii, krajach skandynawskich, Rosji, Polsce i pozostałych krajach Europy Środkowej oraz w Japonii i Korei.

"Remigiusz Kościelny" wrote: Niewątpliwie do sukcesu Ski Jumping Pro przyczyniła się rozpoznawalność marki i wierna rzesza fanów. Poprzednie „wcielenia” gry zostały pobrane w ponad 2,5 mln egzemplarzy. Jednak najważniejsza jest promocja. – Zasadnicze znaczenie ma dla nas bezpośrednia promocja w AppStore – tytuł jest promowany w większości krajów w tym Wielkiej Brytanii i USA zarówno w sekcji New&Noteworthy jak i za pomocą banerów. Promocja w AppStore to efekty naszych dobrych relacji biznesowych, ale przede wszystkim jakości produktu.

W porównaniu do poprzednich edycji ulepszone zostało sterowanie i oprawa wizualna. Turnieje odbywają się na ponad 32 skoczniach narciarskich w kilku trybach rozgrywki. Kolejne atuty to rozbudowana personalizacja zawodnika z kilkudziesięcioma artykułami do wyboru oraz zaawansowane statystyki. Poszerzony został również system dostępnych opcji mikropłatności w celu osiągnięcia tak dobrych wyników monetyzacji jak w przypadku Real Boxing.

Gra Ski Jumping Pro dostępna jest w App Store w cenie 0,89 €, znaleźć ją możecie pod tym linkiem.

Źródło: Informacja prasowa