Jon M. Chu opowiada o wykorzystaniu Apple Vision Pro podczas pracy nad filmem „Wicked"
Apple od samego początku stara się reklamować Apple Vision Pro jako narzędzie służące nie tylko do konsumowania, ale też tworzenia treści. Firma opublikowała teraz nową reklamę, w której o swoich doświadczeniach z tym urządzeniem opowiada Jon M. Chu.
Jon M. Chu to reżyser i producent znany m.in. za sprawą filmów „Bajecznie bogaci Azjaci" i „In the Heights: Wzgórza marzeń" (swego czasu współpracował on również z Apple TV+, reżyserując jeden odcinek serialu „Home Before Dark"). Jego najnowszy film, zatytułowany „Wicked", to wyprodukowana z hollywoodzkim rozmachem adaptacja słynnego broadwayowskiego musicalu o tym samym tytule. W nowym nagraniu promocyjnym udostępnionym przez Apple Chu opowiada o tym, jak wykorzystywał Apple Vision Pro podczas prac nad tą produkcją. Wspomina m.in. o możliwościach, jakie dały mu wirtualne ekrany. Na koniec przypomina też, że użytkownicy Apple Vision Pro mogą obejrzeć za pośrednictwem tego urządzenia trójwymiarową wersję filmu „Wicked".