Apple od samego początku stara się reklamować Apple Vision Pro jako narzędzie służące nie tylko do konsumowania, ale też tworzenia treści. Firma opublikowała teraz nową reklamę, w której o swoich doświadczeniach z tym urządzeniem opowiada Jon M. Chu.

Jon M. Chu to reżyser i producent znany m.in. za sprawą filmów „Bajecznie bogaci Azjaci" i „In the Heights: Wzgórza marzeń" (swego czasu współpracował on również z Apple TV+, reżyserując jeden odcinek serialu „Home Before Dark"). Jego najnowszy film, zatytułowany „Wicked", to wyprodukowana z hollywoodzkim rozmachem adaptacja słynnego broadwayowskiego musicalu o tym samym tytule. W nowym nagraniu promocyjnym udostępnionym przez Apple Chu opowiada o tym, jak wykorzystywał Apple Vision Pro podczas prac nad tą produkcją. Wspomina m.in. o możliwościach, jakie dały mu wirtualne ekrany. Na koniec przypomina też, że użytkownicy Apple Vision Pro mogą obejrzeć za pośrednictwem tego urządzenia trójwymiarową wersję filmu „Wicked".