Reklamy promująca Final Cut Pro dla macOS oraz iPadOS
Na kanale Apple w serwisie YouTube pojawiły się dwie nowe reklamy promujące program Final Cut Pro dostępny na iPadzie oraz komputerze Mac.

Final Cut Pro na iPada zawiera zaawansowane narzędzia dla filmowców, by mogli nagrywać, montować, dopieszczać i udostępniać materiały wideo przy użyciu jednego, przenośnego urządzenia. Nowe pokrętło pozwala użytkownikom wchodzić w niedostępne wcześniej interakcje z treścią, na przykład poruszać się po osi Magnetic Timeline czy przesuwać klipy. Dzięki funkcji Live Drawing użytkownicy mogą przy użyciu Apple Pencil rysować i pisać bezpośrednio po treści wideo. Ponadto w przypadku iPada Pro z czipem M2 funkcja zbliżeniowa Apple Pencil pozwala łatwo przesuwać materiał i podglądać efekty obróbki. Na iPadzie można też nagrywać wideo w wysokiej jakości w trybie profesjonalnej kamery, a na iPadzie Pro z czipem M2 – także w formacie ProRes. Aplikacja Final Cut Pro na iPada umożliwia też montaż obrazu z wielu kamer. Funkcja Fast Cut wykorzystuje technologię uczenia maszynowego i udostępnia szeroką gamę grafik, efektów i dźwięków, dzięki którym opowiadane historie nabiorą nowego wymiaru.