W marcu - prawdopodobnie w przyszłym tygodniu - w ofercie Apple mają pojawić się nowe iPady Pro cechujące się ekranami OLED. Tymczasem jak informują redaktorzy DigiTimes amerykański gigant zakłada wysoką sprzedaż tych urządzeń.

Informacje te pochodzą od osób związanych z łańcuchem dostaw. Według nich Apple zamówiło aż 8,5 miliona ekranów przeznaczonych dla tych urządzeń. Samsung Display, który odpowiada za wyświetlacze przeznaczone dla 11-calowego modelu w tym roku ma wyprodukować około czterech milionów sztuk, natomiast 13-calowe panele są produkowane przez LG Display. Firma musi się zmierzyć z produkcją 4,5 miliona wyświetlaczy.

Ciekawe jest to, że początkowe założenia Apple oscylowały na granicy 10 milionów sztuk. Natomiast ostatecznie zamówienia mogą ulec zmianie w zależności od popytu oraz ewentualnych problemów produkcyjnych. Należy pamiętać, że firmy wykorzystują do produkcji ekranów nową technologię.

Źródło: MacRumors