Oficjalny kanał Apple TV+ w serwisie YouTube służy przede wszystkim do publikowania zwiastunów filmów i seriali z katalogu tej usługi, jednak Apple coraz częściej eksperymentuje również z wykorzystywaniem go do innych, bardziej pomysłowych form marketingu. Teraz opublikowano tam serię krótkich nagrań w ciekawy sposób promujących seriale z Apple TV+.

Nowe nagrania promocyjne opublikowane przez Apple pozwalają widzom porównać finalne wersje scen z ich oryginalnymi scenariuszami. W pokazanych w ten sposób fragmentach seriali „Ted Lasso", „Siostry na zabój" i „Terapia bez trzymanki" widać wyraźnie, że kwestie wypowiadane przez aktorów nie zawsze pokrywają się w 100% z tekstami napisanymi przez scenarzystów.

Nie jest to zresztą pierwszy raz, gdy Apple uchyliło rąbka tajemnicy dotyczących scenariuszy swoich seriali. Wcześniej firma opublikowała też pełen scenariusz pilotowego odcinka serialu „Pachinko".