Setapp – popularna usługa oferująca aplikacje dla macOS oraz ich wersje dla systemu iOS w jednym wspólnym abonamencie – wprowadziła właśnie nowy plan rodzinny.

W nowym planie rodzinnym, w ramach miesięcznej opłaty wynoszącej 19,99 dolarów lub rocznej opłacie z góry w wysokości 215,88 dolarów, dostępne są osobne konta dla czterech członków rodziny. Do wymienionych cen należy doliczyć podatek obowiązujący w danym kraju.

Każdy z członków rodziny w ramach wspomnianego planu ma dostęp do usługi Setapp na jednym komputerze Mac i jednym urządzeniu z systemem iOS. Co ważne, członkowie rodziny nie mają wglądu w to z jakich aplikacji korzysta reszta rodziny.

Dla nowych użytkowników Setapp przygotował dodatkową promocję. Przy wykupieniu planu rodzinnego otrzymują 30 dni za darmo.

Wspomnieć także wypada, że Setapp wraz ze studiem Radioaktive, znanym m.in. z produkcji jak reklama słuchawek AirPods „Bounce” czy teledysków dla Florence And The Machine, przygotowało dwa spoty reklamowe.